    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKB -- KGP
    Date: Tue, 29 Jul 2014 23:17:14 +0200

    "MK" 53d5dc0d$0$2358$6...@n...neostrada.pl

    > Pisemną jest także m@ilowa, ale pojmuję, że chodzi Ci o pismo na papierze.
    > Jeśli możesz -- podaj oba adresy. (i m@ilowy, i papierowy)

    > http://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dziala
    lnosc

    "MarekZ" lr54jh$e6b$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Ja korzystałem ostatnio z sukcesem z tego adresu: a...@z...pl

    > Alternatywnie (gdyby ten alias był wyłączony): a...@z...pl

    > Gdyby tak się stało, że oba byłyby wyłączone wyślij to na jakiś dowolny typowy
    adres w domenie zbp.pl (typu kontakt, biuro, office
    > itp.) z prośbą o przekierowanie do pani arbiter - przekierują.

    > Tyle, że nic o nie da, dostaniesz odpowiedź, że obowiązkowa jest forma pisemna (w
    sensie na papierze).

    > Pani Katarzyna chce wszystko na papierze. Pewnie dlatego, że chce aby to wszystko
    było jednak jak najbardziej podobne do
    > "prawdziwego sądu".

    Aby jak najmocniej skompromitować się pisaniem
    o prywatyzacji ;) i niezgodzie dotyczącej danych osobowych.

    > Papierowy adres masz już od MK. Wraz ze złożeniem skargi musisz opłacić opłatę
    arbitrażową (50 zł) i naturalnie w skardze wystąpić
    > o jej zwrot przez pozywany bank. Znając życie BZWBK wystąpi o zawarcie ugody
    poprzez uznanie roszczeń i nie dojdzie do orzeczenia

    "MarekZ" lr54ou$edt$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > A tak jeszcze nawiasem pisząc, wszedłem na stronę BZWBK i proszę:

    > http://www.bzwbk.pl/mikrosite/tablet-w-oddzialach/no
    ty-prawne/informacja-o-bankowym-arbitrazu-konsumenck
    im-przy-zbp/bankowy-arbitraz-konsumencki-przy-zwiazk
    u-bankow-polskich.html

    > Nie wiem doprawdy czemu w ścieżce dostępu występują słowa "tablet w oddzialach", no
    ale dane udostępniają. :)

    -=-

    Dzięki. Gdy ochłonę (dosłownie, choć akurat mnie upały sprzyjają;
    gorzej z mlekiem, lekami, jajami, owocami... lodówka mi zepsuła
    się, ale i to mały problem, bo w zamrażalniku jest od 5 do 15 stopni
    Celsjusza) zacznę pisać listy do banku Banku Zachodniego Wielkopolskiego
    Banku Kredytowego Kredyt Banku grupy Santander...

    Zbliża się północ, ale termometry za oknem wskazują około 24 stopni
    Celsjusza... (rozgrzane ściany dodają kilka stopni Celsjusza)
    Do okolic 18 godziny było dziś ponad 30 stopni Celsjusza w cieniu...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'