  • 1. Data: 2003-04-30 08:25:48
    Temat: [BZWBK] zdechło
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Po kazdej próbie zalogowania dostaję "system czasowo niedostępny"
    czyżby zaraził sie grypa od mBanku? :-)
    KJ

  • 2. Data: 2003-04-30 08:51:48
    Temat: Re: [BZWBK] zdechło
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b8o121$k83$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Po kazdej próbie zalogowania dostaję "system czasowo niedostępny"
    > czyżby zaraził sie grypa od mBanku? :-)
    > KJ

    u mnie chodzi jak burza
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-04-30 09:49:49
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    blad wrote:

    > u mnie chodzi jak burza
    > *** blad ***
    U mnie tuż po napisaniu tego posta też :-)
    KJ

  • 4. Data: 2003-04-30 10:19:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kamil Jonca (newsy) wrote:
    > Po kazdej próbie zalogowania dostaję "system czasowo niedostępny"
    > czyżby zaraził sie grypa od mBanku? :-)

    No cóż, SARS bankowy :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-04-30 11:54:48
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Glenn wrote:
> [...]
    chwilowe , przejsćiowe , rano nie poszły zlecnia stałe pewnie coś poprawiali
    i już poszły

    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"

  • 6. Data: 2003-04-30 12:44:26
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > chwilowe , przejsćiowe , rano nie poszły zlecnia stałe pewnie coś
    poprawiali
    > i już poszły

    nie prawda - naprawiaja cos co sie popsulo miesiac temu i po 7 niach
    uruchomili - ale widac nieskutecznie - bo od rana znowu nie dziala
    co nie dziala?
    jak zwykle nie moge robic przelewow - po wprowadzeniu odpowiedzi tokena:
    wylatuje blad 510:-)
    i coz - przelewik papierowy i fruuu do banku:-(

    aha - nie dzieje sie to tylko mi!
    i jest 14:43 i pan mowi ze staraja sie to jak najszybciej uruchomic -
    ostatnio jaknajszybciej trwalo 7 dni - zobaczymy - ile teraz:-(

    chyba jednak pora rozgladnac sie za czyms innym - tylko naprawde - nie ma co
    wybrac:-(

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 7. Data: 2003-04-30 13:47:34
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    ania wrote:

> [...]
    > ostatnio jaknajszybciej trwalo 7 dni - zobaczymy - ile teraz:-(
    >
    > chyba jednak pora rozgladnac sie za czyms innym - tylko naprawde -

    ale zawsze można sobie zdefiniować rachunki w oddziale 9 rachunków... i
    ...ale coż