  • 1. Data: 2002-09-12 17:28:19
    Temat: BZWBK problem
    Od: Klient<a...@v...not>

    Czy ktos orientuje sie co zabieraja w BZWBK przy
    likwidacji lokaty "antypodatkowej"? W "banku"
    nikt nic nie wie, pani sie krzywi i mowi zeby
    zlikwidowac to zobaczymy .... no rece opadaja ...

    Klient

  • 2. Data: 2002-09-12 17:56:55
    Temat: Re: BZWBK problem
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Klient"
    > Czy ktos orientuje sie co zabieraja w BZWBK przy
    > likwidacji lokaty "antypodatkowej"?

    ja trochę wiem na ten temat - zabierają podatek, dają za ostatni okres
    obrachunkowy odsetki obniżone 0,25%

    w przypadku lokaty Impet+
    1. od 1 marca br dostawales odsetki bez potracenia podatku - teraz je
    przelicza jeszcze raz potracajac podatek. Jesli odsetki byly przekazywane na
    inne konto to sprawa prosta - od kazdych 20% potraca z tego co ci przypadnie
    do wyplaty. Jesli byly kapitalizowane to trzeba zasymulowac ze przyrastalo w
    tym kapitale nie tyle ile widziales tylko o 20% mniej.
    2. Ostatni okres obrachunkowy wg instrukcji ma "oprocentowanie według stawek
    wyszczególnionych w wykazie stawek oprocentowania dla lokat zerwanych,
    obowiązujące w dniu zerwania lokaty, za ostatni niepełny kwartalny lub
    półroczny okres utrzymywania środków". Z tabeli oprocentowanie wynika, że
    "lokaty z terminem powyżej 1 miesiąca - obniżenie oprocentowania do poziomu
    0,25%"
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-09-14 12:05:57
    Od: Klient<v...@f...ffi>

    2
    "blad" <b...@W...pl> wrote:

    > Użytkownik "Klient"
    >
    > ja trochę wiem na ten temat - zabierają podatek, dają za ostatni okres
    > obrachunkowy odsetki obniżone 0,25%

    dzieki wielkie, ufff....

  • 4. Data: 2002-09-14 12:17:38
    Od: Klient<v...@f...ffi>

  • 5. Data: 2002-09-14 12:20:46
    Od: Klient<v...@f...ffi>

    2

  • 6. Data: 2002-09-14 12:35:51
    Od: Klient<v...@f...ffi>

  • 7. Data: 2002-09-14 13:29:26
    Temat: Re: BZWBK problem - sorry
    Od: Klient<v...@f...ffi>

    sorry ze tyle razy to poszlo ale jakis idiota admin ustawil cancelbota ;-(
    no i nawet podziekowac nie mozna bylo ... jakis swir pojebany ten admin

  • 8. Data: 2002-09-14 14:58:11
    Od: Klient<c...@c...kki>