  • 1. Data: 2013-11-19 15:15:08
    Temat: BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?
    Od: Jacobs <t...@g...com>

    Konta założyłem we wrześniu, warunki spełniłem i czekam...
    Czy ktoś z Was forumowiczów już otrzymał premie za KGP?
    Do kiedy bank ma czas na wypłatę?

  • 2. Data: 2013-11-19 16:09:04
    Temat: Re: BZWBK konto KGP warunki spełnione a premia?
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 15:15:08 UTC+1 użytkownik Jacobs napisał:
    > Konta założyłem we wrześniu, warunki spełniłem i czekam...
    >
    > Czy ktoś z Was forumowiczów już otrzymał premie za KGP?
    >
    > Do kiedy bank ma czas na wypłatę?

    Wg regulaminu:
    =====================
    7. Nagroda wypłacona zostanie na Konto w terminie do końca miesiąca
    kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełniono warunki
    uprawniające do otrzymania nagrody.
    =====================

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-11-19 16:34:21
    Od: Jacobs <t...@g...com>

> [...]
    >
    > 7. Nagroda wypłacona zostanie na Konto w terminie do końca miesiąca
    >
    > kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełniono warunki

    Dzięki!

  • 4. Data: 2013-11-19 18:01:17
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    A jajcarze z BZWBK właśnie wymyślili, że przelewy realizowane na
    podstawie zleceń stałych to nie są przelewy dowolne i nie liczą się do
    warunków dla premii za KGP. Masakra.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2013-11-19 21:24:30
    Od: Jacobs <t...@g...com>

> [...]
    > A jajcarze z BZWBK właśnie wymyślili, że przelewy realizowane na
    > podstawie zleceń stałych to nie są przelewy dowolne i nie liczą się do

    Tak myślałem że będą jaja z zielonymi banksterami, ale założyłem że przynajmniej nie
    zmienią zasad gry w jej trakcie. No proszę instytucja zaufania publicznego zmienia
    się w instytucje ograniczonego zaufania.

    Pytanie: czy liczą się do puli przelewów "na obce konto" przelewy na KGP ale innej
    osoby?

  • 6. Data: 2013-11-19 22:15:56
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-11-19 18:01, Marcin P. pisze:
    > A jajcarze z BZWBK właśnie wymyślili, że przelewy realizowane na
    > podstawie zleceń stałych to nie są przelewy dowolne i nie liczą się do
    > warunków dla premii za KGP. Masakra.

    "coś" mnie tknęło, żeby ustawić stałe, na najmniejszy możliwy ;)

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2013-11-20 00:45:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacobs" 4...@g...co

> [...]

    : ograniczonego zaufania.

    : Pytanie: czy liczą się do puli przelewów "na obce konto"

    Ponoć tak, ale ja bym na to nie liczył. Tak trudno zlecić
    przelanie 4 razy na zupełnie inne konto, w innym banku?
    Ja zlecam 4 przelewy na jednej ,,sesji'' i mam z głowy.

    Ale BZ WBK to bank trudny. ;)
    Na razie jeszcze nie zakończyłem ,,tematu'' sanatorium a mam kolejne
    ,,tematy'' (doszedł ząb i doszło ucho, a w drodze jest lewa stopa, na
    której ponoć pojawił się skorupiak z 10 nogami -- mnie to nie ,,bierze''
    ani trochę, bo mam prawdziwe choroby i nie mam powodu do goszczenia
    raka) na głowie, ale gdy wrócę (o ile w ogóle wrócę -- na razie ciężko
    jest) na ten świat -- zapytam BZ WBK, dlaczego pomimo spełnienia
    wszystkich warunków, bank premii nie daje.

    -=-

    IMO nie warto tego banku naprawiać -- należy tak zlecać przelewy,
    aby nie dać bankowi żadnej sposobności do odmowy, a następnie
    konto zamknąć, uznające je za niepewne a bank -- za niestabilny.
    Im szybciej pozamykamy (i im więcej będzie tych błyskawicznych
    zamknięć) tym szybciej bank da nowe wiśnie.

    Mnie ten bank stale prowadzi na manowce i skłóca mnie z rodzicami,
    na których otworzyłem dwa KGP. Dziel i rządź -- więcej złego
    (strat) niż dobrego przyniosły mi KGP.

    Najpierw oszukali przy otwieraniu konta, obiecując wiśnie za karty
    i limity -- 300 pln w moje plecy. Później matce odmówili premii,
    powołując się na absurdalne ,,wieści'' typu -- konto, z którego
    dokonano przelewów ,,wynagrodzeń'' nie jest kontem firmowym...

    -=-

    Rachunek firmy błogosławionej przez Jana Pawła II nie jest wg BZ WBK
    rachunkiem firmowym! To brutalny atak na Kościół!!! To droga posła
    JPalikota, to herezja, zezwierzęcenie -- itd...

    Głupie -- co? [nieprawdaż?]

    Tą drogą iść nie warto. ;) [bo to droga MBłaszczaka i za
    takie coś on może mi kazać zapłacić mu tantiemy!!!]

    -=-

    Ale równie głupie jest droczenie się -- ,,toż zlecenie też jest przelewem''.
    Zlecajcie 5 czy 10 przelewów miesięcznie -- oby bank nie miał miejsca, do
    którego mógłby przyczepić się. To niereperowalny bank. Żadne argumenty
    rozsądne nie pomogą -- bank nie ma woli poprawnego służenia ludności.
    To nie Citi czy Mille!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'