  • 1. Data: 2013-11-19 16:12:02
    Temat: BPH gubi historie rachunku
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Dostaje powiadomienie mailem z BPH o uznaniu... zagladam na rachunek a
    tam wszelkie operacje z wielu tygodni wstecz zniknely ("Brak
    operacji"). Mija kilka minut - operacje sie pojawiaja po ponowym
    zapytaniu, wszystkie oprocz dzisiejszych. Pewnie dzisiejsze beda za
    kolejne kilka minut.

    WAM

  • 2. Data: 2013-11-19 20:38:25
    Temat: Re: BPH gubi historie rachunku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > operacji"). Mija kilka minut - operacje sie pojawiaja po ponowym
    > zapytaniu, wszystkie oprocz dzisiejszych. Pewnie dzisiejsze beda za

    Ale ja to zauwazylem juz wiele lat temu. Chyba zawsze tak bylo, ze trzeba
    dwa razy wyswietlac, zeby bylo widac w miare wszystko.

  • 3. Data: 2013-11-20 16:09:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Nov 2013 20:38:25 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Ale ja to zauwazylem juz wiele lat temu. Chyba zawsze tak bylo, ze trzeba
    >dwa razy wyswietlac, zeby bylo widac w miare wszystko.
    W starym systemie bylo mniej troche problemow, chociaz uznania z
    ostatniej sesji (chyba z drugiej tak naprawde, ale chodzi o ostatnie
    ksiegowanie udosteniane Klientom w danym dniu, wowczas ok 16:45)
    znikaly z historii ok godz 19 i pojawialy sie dopiero nazajutrz. To co
    teraz wdrozyli sprawia duzo wiecej problemow.

    WAM