    From: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BZWBK] i prowizje
    Date: Sat, 12 Jan 2002 18:19:49 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@pe67.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dzis po raz ostatni pokazalem sie chyba w tym banku - po to zeby zlozyc
    stale zlecenie przelewu do mBanku.

    Na poczatku wyciagnelismy z bankomatu 1200 - wiec przewidziany limit z VE
    zostal 800 zl. Podskoczylismy na sale operacyjna i na pocztku do Doradcy
    klienta (niedysponentka nawet dysponowana :-)) na poczatku spytalem sie czy
    mozna zwiekszyc limit na VE - odp - NIE oki wiec kolejny punkt zeby jak
    najszybciej sie z tamtad wyprowadzic. Wypelnilem stale zlecenie - i
    pytanie - tak na wszelki wypadek - kiedy wyjda pieniadze - odp "no przeciez
    naturalne ze we wtorek bo dopiero w poniedzialek bedzie wprowadzone ZS do
    systemu" oki wiec stwierdzilismy ze szkoda zeby kasa lezala i stwierdzilem
    ze wyjmiemy kase i przeleje ja za friko z Citka a nie za 4 zl od nich - co
    swoje odstalismy do kasy - no i wtedy cos mna tapnelo i grzecznie sie
    spytalem - dlaczego ja mam placic prowizje od wyplaty (kij ze to 1 zl) skoro
    nie ma innej mozliwosci wybrania wiekszej kwoty na VE - panienka spojzala
    sie na mnie tepym wzrokiem i odp "podniose ten temat no ale teraz juz pana
    obciazylam prowizja" . Qrcze od tego banku to z daleka - na wszytskim
    zdzieraja - ok - niech bedzie prowizja co by towazrystwo nauczylo sie
    korzystac z bankomatow ale tez niech nie robia bydla dla wyplat powyzej
    limitu karty

    Majacy po dziurki w nosie [BZWBK]

    --
    JaKi