  • 1. Data: 2002-01-12 17:19:49
    Temat: [BZWBK] i prowizje
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Dzis po raz ostatni pokazalem sie chyba w tym banku - po to zeby zlozyc
    stale zlecenie przelewu do mBanku.

    Na poczatku wyciagnelismy z bankomatu 1200 - wiec przewidziany limit z VE
    zostal 800 zl. Podskoczylismy na sale operacyjna i na pocztku do Doradcy
    klienta (niedysponentka nawet dysponowana :-)) na poczatku spytalem sie czy
    mozna zwiekszyc limit na VE - odp - NIE oki wiec kolejny punkt zeby jak
    najszybciej sie z tamtad wyprowadzic. Wypelnilem stale zlecenie - i
    pytanie - tak na wszelki wypadek - kiedy wyjda pieniadze - odp "no przeciez
    naturalne ze we wtorek bo dopiero w poniedzialek bedzie wprowadzone ZS do
    systemu" oki wiec stwierdzilismy ze szkoda zeby kasa lezala i stwierdzilem
    ze wyjmiemy kase i przeleje ja za friko z Citka a nie za 4 zl od nich - co
    swoje odstalismy do kasy - no i wtedy cos mna tapnelo i grzecznie sie
    spytalem - dlaczego ja mam placic prowizje od wyplaty (kij ze to 1 zl) skoro
    nie ma innej mozliwosci wybrania wiekszej kwoty na VE - panienka spojzala
    sie na mnie tepym wzrokiem i odp "podniose ten temat no ale teraz juz pana
    obciazylam prowizja" . Qrcze od tego banku to z daleka - na wszytskim
    zdzieraja - ok - niech bedzie prowizja co by towazrystwo nauczylo sie
    korzystac z bankomatow ale tez niech nie robia bydla dla wyplat powyzej
    limitu karty

    Majacy po dziurki w nosie [BZWBK]

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-01-12 17:34:05
    Temat: Re: [BZWBK] i prowizje
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał w wiadomości

    > W BZWBK nie ma prowizji, jeżeli wypłacasz pieniądze w kasie ponad limit
    > karty - w czwartek wypłacałem. Tak samo nie ma prowizji, jeżeli bankomat
    nie
    > działa.

    jest, dzis placilem i sie o to z niedysponentka poklocilem (I oddzial
    Kielce)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-01-12 17:35:07
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    karty - w czwartek wypłacałem. Tak samo nie ma prowizji, jeżeli bankomat nie

    Pozdro
    AR

  • 4. Data: 2002-01-12 17:46:05
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    > Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał w wiadomości

    > nie
    > >
    > jest, dzis placilem i sie o to z niedysponentka poklocilem (I oddzial
    > Kielce)

    Kraków - Rynek Główny - nie zapłaciłem.

    Nie ma jak doinformowani pracownicy banku :-)

    Pozdro
    AR

  • 5. Data: 2002-01-12 19:01:44
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    > Kraków - Rynek Główny - nie zapłaciłem.
    >
    > Nie ma jak doinformowani pracownicy banku :-)

    TOiP BZWBK:
    http://www.bzwbk.pl/_itemserver/doc/toip_ludnosc_010
    12002.pdf

    Pkt. II.1.4 - wypłata gotówkowa z rachunku prowadzonego w danym oddziale
    BZWBK SA :

    1) do 50.000 zł (...) - 1zł

    Pozdr.
    Piotrek "Merlin" Krzciuk
    m...@i...com

  • 6. Data: 2002-01-12 20:12:11
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Kraków - Rynek Główny - nie zapłaciłem.
    >
    > Nie ma jak doinformowani pracownicy banku :-)
    >
    > Pozdro
    > AR

    a wiec z postu ponizej wynika ze niedoinformowane sa w Krakowie :-) bedziesz
    mial windykacje z odsetkami :-D

    Caly [BZWBK]

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-01-13 11:59:25
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> (news:a1psnd$d5i$1@news.tpi.pl):

    > "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kraków - Rynek Główny - nie zapłaciłem.

    Znowu przypomnialy mi sie czasy odwiedzin w oddziale WBK :))

  • 8. Data: 2002-01-14 17:35:12
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> wrote in message

> [...]
    > >
    > W BZWBK nie ma prowizji, jeżeli wypłacasz pieniądze w kasie ponad limit
    > karty - w czwartek wypłacałem. Tak samo nie ma prowizji, jeżeli bankomat

    No to ciekawe. W piątek wypłacałem 10k i zdarli ze mnie złocisza.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 9. Data: 2002-01-14 22:45:15
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    w tabeli prowizji jest pozycja: wypłata do 50000 zł z konta - prowizja 1 zł,
    pisze tylko że się prowizji nie płaci gdy nie działa bankomat. O wypłacie
    ponad limit karty nie ma słowa.
    Wg mnie uważam, że nie powinno być prowizji za wypłatę ponad limit karty -
    tak na zdrowy rozum, no bo jak wybrać większą kwotę???? (to pytanie dla
    władz banku :-)

    Grześ