  • 31. Data: 2003-03-02 09:57:02
    Temat: Re: BRE - strata 380 mln w 2002
    Od: t...@p...onet.pl

    > A ten znowu swoje. Chyba ktos cos ci liczyl. Ile miala grupa BRE banku
    > srtaty, a ile sam bank straty. Prawda?
    > A jezeli tak - to co to za wyliczenia i po co? Nic nie chcesz
    > udowadniac, a caly czas nieudolnie jak tym razem probujesz, hehehehe

    Całe zamieszanie (może spowodowane moją głeboką niewiedzą) bierze się z
    następującej sprawy.
    BRE pisze"
    *****************
    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, z powodu szeregu niekorzystnych
    czynników makroekonomicznych oraz wynikających z nich wewnętrznych decyzji
    biznesowych Banku, mimo podjętych przez Zarząd działań mających na celu
    optymalizację rezultatów finansowych, ujemny wynik finansowy BRE Banku po IV
    kwartałach ubiegłego roku zwiększył się i wyniósł: dla Banku „solo”
    200.077
    tys. zł, a z uwzględnieniem wyceny (metodą praw własności) jednostek
    podporządkowanych 379.221 tys. zł. Ujemny wynik finansowy Grupy wyniósł po IV
    kw. 2002 r. 381.102 tys. zł,
    *****************
    Czy do wyniku finansowego Banku "solo" jest włączony mBank oraz Multi. Ja
    uważałem, że nie. Wy z kolei uważacie, że tak. Może macie rację. Ale komunikat
    można odczytywać na obydwa sposoby. Pozdrowienia Tensor1.

  • 32. Data: 2003-03-02 11:27:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Ale komunikat
    > można odczytywać na obydwa sposoby. Pozdrowienia

    mBank to OBE (oddzial bankowosci elektronicznej)
    a MultiBank OBD -- " -- detalicznej
    i to jest czesc banku.
    Grupa to grupa.