  • 11. Data: 2003-10-29 12:21:21
    Temat: Re: [BPHPBK] Wymieniają Electrony na Maestro
    Od: k...@p...onet.pl

    > To ta jedna transakcja w kraju :-)
    > No i marudza wtedy ze znikami - ale moze sie zmienilo - jezdze rzadko
    > taxi :-)

    Nie wszystkie taxi, bo raz jechalem, to kierowca odrazu nie przyjmuje kart, bo
    zaraz musze sie laczyc terminalem i koszta kosztami, ale jak powiedzialem, ze
    mam wypukla, to zero problemu, poprostu wyjal zelazko.

    Druga sprawa to z kupnem biletow lotniczych. Jak kupuje, to tylko wypukle
    karty akceptuja. Przy plaskich osylaja do atm po gotowke.

  • 12. Data: 2003-10-29 19:18:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl writes:

    > Druga sprawa to z kupnem biletow lotniczych. Jak kupuje, to tylko wypukle
    > karty akceptuja. Przy plaskich osylaja do atm po gotowke.

    W biurze linii lotniczej czy czyms takim tez?
    Czy tylko jak chcesz przez telefon czy inny Internet zamowic?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 13. Data: 2003-10-31 09:48:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Oct 2003 11:49:41 +0100, JaKi napisał(a):
    > Użytkownik "Jacek" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może Mastercard daje korzystniejsze warunki dla banku?

    > Wreszcie jakis bank ktory pokochal MC - wszystkie inne praktycznie tylko
    > Visa :)

    Bez znaczenia... i tak karty BPH nie nadają się do wypłat z bankomatów za
    granicą :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki