  • 1. Data: 2004-10-26 07:03:17
    Temat: [BPH] mam dosc smieci w skrzynce
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    witam,

    wczoraj otrzymalem kolejna oferte karty kredytowej
    bez adresu nadawcy, w kopercie BPH. czy wiecie moze
    do kogo mam wyslac prosbe o skreslenie mnie z ich
    listy mailingowej. mam juz troche dosyc ciaglego
    zasypywania mnie ofertami tego banku, szczegolnie
    w swietle niekompetencji jego pracownikow. nie mam
    zamiaru korzystac z ich ofert, wiec raczej traca
    na ich wysylaniu pod moim adresem.

    jacek

  • 2. Data: 2004-10-26 07:14:54
    Temat: Re: [BPH] mam dosc smieci w skrzynce
    Od: "Lukasz Denejko" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net>

> [...]
    > w swietle niekompetencji jego pracownikow. nie mam
    > zamiaru korzystac z ich ofert, wiec raczej traca

    Poczta Polska;)

    pozdr

    d.