  • Data: 2005-09-19 21:22:46
    Temat: BPH - księgowanie online
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    właśnie nadałem przelew BPH->BPH. Na stronie banku możemy wyczytać:

    "NADAŁEM PRZELEW - KIEDY DOTRZE ON DO ADRESATA?
    Przelew wewnątrz Banku BPH
    Dzięki zintegrowanemu systemowi informatycznemu, każdy przelew
    wewnętrzny trafia od razu na konto adresata."

    Widać, że wyszedł, bo nie mam go w odroczonych, a saldo dostępne
    zmieniło się o sumę którą przelałem.

    Mam pytanie - kiedy ten przelew pojawi mi sie w historii, bym mógł
    wydrukowac potwierdzenie.

    Pozdrawiam, RW