  • 11. Data: 2002-08-06 12:19:36
    Temat: Re: BPH Sezam błąd na stronie
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aiodt1$39$1@news.gazeta.pl...

    > Kolejny pomysł.
    > Jeśli wchodzisz przez https://e-bank.bph.pl/bph/portal/starts.nsf,
    > to może przez https://e-bank2.bphpbk.pl/bph/portal/starts.nsf się uda.

    niedziała, hmm

    --
    radar
    GG2458209
    http://www.sprzedam.domek.prv.pl

  • 12. Data: 2002-08-06 13:02:13
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > > Kolejny pomysł.
    > > Jeśli wchodzisz przez https://e-bank.bph.pl/bph/portal/starts.nsf,
    > > to może przez https://e-bank2.bphpbk.pl/bph/portal/starts.nsf się uda.
    >
    > niedziała, hmm

    Moja ostatnia propozycja, to sprawdzenie, czy siła szyfrowania Twojej
    przeglądarki to 128 bitów ... i poddaję się.
    Nie chcę Ci proponować reinstalacji systemu ;)

    JarekB

  • 13. Data: 2002-08-06 13:47:07
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aiohcl$e3u$1@news.gazeta.pl...

    > Moja ostatnia propozycja, to sprawdzenie, czy siła szyfrowania Twojej
    > przeglądarki to 128 bitów ... i poddaję się.

    5.5 były chyba tylko 128 bit ale mogę się mylić...

    > Nie chcę Ci proponować reinstalacji systemu ;)

    niepróbuj ;-)

  • 14. Data: 2002-08-06 17:33:38
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:aiohcl$e3u$1@news.gazeta.pl...

    > 5.5 były chyba tylko 128 bit ale mogę się mylić...

    > niepróbuj ;-)

    Jak podasz swój PIF i hasło, to sprawdzę, czy u mnie działa ;)))

    Żartowałem.
    Przykro mi, że nie mogę Ci pomóc!

    JarekB

  • 15. Data: 2002-08-06 17:43:31
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aip19i$j7v$1@news.gazeta.pl...

    > Przykro mi, że nie mogę Ci pomóc!

    eeeeeee tam od razu przykro ;-)))
    to mój leń nie pozwala mi na zmianę przeglądarki ;-)))

    pozdrawiam!

  • 16. Data: 2002-08-08 07:52:02
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aip19i$j7v$1@news.gazeta.pl...

    Już działa, przeinstalowałem przeglądarkę

    > Jak podasz swój PIF i hasło, to sprawdzę, czy u mnie działa ;)))

    I sądzisz, że coś znajdziesz poza kredytem ? ;-)))

  • 17. Data: 2002-08-08 08:03:40
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > Już działa, przeinstalowałem przeglądarkę

    Gratulacje!

    > I sądzisz, że coś znajdziesz poza kredytem ? ;-)))

    Szkoda!
    W takim razie nie ma sensu prosić Cię o przesłanie klucza i hasła do niego. ;)

    JarekB

    JarekB

  • 18. Data: 2002-08-12 16:36:58
    Od: "Mannix" <u...@m...com>

    Użytkownik "radar" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > niepomogło, ale to ciekawe, bo identyczny objaw mam w domu i w pracy (2x
    > IE5.5)

    1. problemow nie ma jesli uzywasz min. IE 5.5 z szyfrowaniem 128 bitowym. i
    nie ma bata zeby nie poszlo. jesli sa jakies bledy to musisz usunac pliki
    tymczasowe, jesli to nie pomoze to przeinstaluj przegladarke.
    2. jesli uzywasz IE 6.0 to muszisz doinstalowac VMJ - Virtualna Maszyne
    Javy. standardowo nie jest ona dostarczana z IE. i tez nie ma bata zeby
    potem nie poszlo :)
    wiem bo akurat pomagam Klientom instalowac te uslugi na komputerach :)
    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2002-08-13 11:23:38
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Mannix" <u...@m...com> napisał w wiadomości

    [ciach]
    Jak już wcześniej pisałem miałem 5.5 i długo chodziło bez przeszkód.
    Przeinstalowałem 5.5 i problem ustąpił. Na 6.0 nic nie musiałem
    doinstalowywać - działało OK.

    radar
    AntiSpamFront