    From: "student AE" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH-PBK kredyt studencki - problem
    Date: Thu, 27 Feb 2003 17:26:19 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@waw01194237.visp.energis.pl

    Witam.
    Staram się o kredyt studencki w BPH-PBK (50 rat * 450pln czyli 1 rata za
    miesiąc nauki), wczoraj zgłosiłem się do banku z żyrantami, którzy dokonali
    wszystkich wymaganych formalności i spełnili wszystkie wymagane warunki
    (dochód, wiek ect.). Dziś dostałem telefon że jeden z żyrantów warunków nie
    spełnia i dostanę tylko 20 rat, pani powiedziała że nie może mi powiedzieć
    jakich warunków bo "nie może udzielać informacji o rachunkach osób
    trzecich". No to dzwonie do żyranta i się okazuje że też dostał telefon od
    tej samej pracownicy, która powiedziała że on nie może być poręczycielem bo
    spłaca kredyt w innym banku, co miesiąc potroncają mu 300pln i cyt. "jej się
    to nie podoba", żadnego uzasadnienia, tak jakby to było jej widzi mi się.
    Mój poręczyciel dostaje na rękę 2500pln, mieszka z rodzicami, nie ma
    samochodu, jednym słowem nic na utrzymaniu i co tu sie może nie podobać!
    Drugi żyrant to małżeństo o łącznym dochodzie ok. 10 000pln, Trzeci to moja
    mama (2000pln).
    Czy to naprawdę nie wystarczy żeby przyznać mi 22500pln kretytu podzielone
    na 50 rat?
    Jutro jest ostatni termin podpisania umowy, nie znajdę do tego czasu już
    żadnego żyranta.
    Czy mogę coś jeszcze zrobić aby dostać pełną kwotę kredytu?

    Pytam się tutaj bo przed godziną próbowałem dowiedzieć się o co chodzi w
    banku ale od pani prowadzącej mój kredyt usłyszałem: "przez pana muszę tu
    teraz siedzieć i pisać umowę a powinnam już być w domu, nie mam zamiaru z
    panem rozmawiać" i poszła.
    Nie wiem już co mam zrobić w banku nie było nikogo z kierownictwa.
    Zamierzam złożyć skargę na tą babkę, przecierz to niedopuszczalne żeby w
    banku komercyjnym tak traktowano klientów!

    Kamil D.
    k...@g...pl; gg# 1328918