  • 1. Data: 2004-02-06 11:56:25
    Temat: jak nazwać mBank w formularzu?
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    w formularzu do Urzedu Skarbowego, jest pole:
    "Pełna nazwa banku (Oddziału)"
    chciałbym podać konto mBank-u, co powinnienem
    tam wpisac? domyślam sie że samo mBank by
    wystarczyło, ale chciałbym się upewnić jak to
    wygląda z urzedowego punktu widzenia.

    --
    Adik

  • 2. Data: 2004-02-06 12:03:57
    Temat: Re: jak nazwać mBank w formularzu?
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Adik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chciałbym podać konto mBank-u, co powinnienem
    > tam wpisac? domyślam sie że samo mBank by
    > wystarczyło, ale chciałbym się upewnić jak to

    mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA

    yamma

  • 3. Data: 2004-02-06 12:14:49
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA

    Ja tam wpsialem "mBank, BRE Bank SA" i dochodza zwroty podatku :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2004-02-06 12:29:17
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA

    tak to na pewno nie

    Detaliczna to MulitBank

    mBank to Bankowość Elektroniczna BRE Banku SA

    pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2004-02-06 12:51:18
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Adik" <a...@i...pl> napisała:

> [...]
    > chciałbym podać konto mBank-u, co powinnienem
    > tam wpisac? domyślam sie że samo mBank by
    > wystarczyło, ale chciałbym się upewnić jak to

    Kiedyś mBank podawał "BRE Bank SA - WBE O/Łódź"

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2004-02-06 13:09:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka_org.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004 12:56:25 +0100, "Adik" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >chciałbym podać konto mBank-u, co powinnienem
    >tam wpisac? domyślam sie że samo mBank by
    >wystarczyło, ale chciałbym się upewnić jak to

    BRE Bank S.A. WBE Łódź.
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2004-02-06 13:14:11
    Od: "Jacek" <h...@...pl>

    BRE Bank SA - WBE/Łódź
    albo
    BRE Bank SA - mBank

    Obie nazwy są poprawne.

  • 8. Data: 2004-02-06 13:29:52
    Od: "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak to na pewno nie
    >
    > Detaliczna to MulitBank
    >
    > mBank to Bankowość Elektroniczna BRE Banku SA

    Chyba nie masz racji skoro korespondencję chcą żeby wysyłać do nich na
    adres:
    mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    DWD Wydział Obsługi Klientów
    Skrytka Pocztowa 2108
    90-959 Łódź 2

    --
    Pozdrowienia
    Grzesiek S.

  • 9. Data: 2004-02-06 13:36:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Jacek h...@...pl ...

    > BRE Bank SA - WBE/Łódź
    > albo
    > BRE Bank SA - mBank
    >
    > Obie nazwy są poprawne.

    Właściwie to każda jest poprawna dopóki się panienka w okienku nie doczepi.
    Najbezpieczniej wpisać Bre Bank s.a., o/Łódź, można dopisać Pion Bankowości
    Detalicznej mBank, lub samo mBank ale w sumie to nie ma żadnego znaczenia
    bo do ich systemu i tak wpisują tylko numer rachunku i posiadacza a nazwa
    banku tylko dla celów sprawdzenia zgodności tego co wpisał petent pojawia
    się automatycznie. Ciekawostka: jeszcze w zeszłym roku pomimo tego że na
    NIP-3 lub NIP-1 podałeś nr konta i np. posiadacza: nazwisko i imię
    przyjaciółki to przelew i tak szedł na nazwisko twoje - ciekawe jak będzie
    w tym roku.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 10. Data: 2004-02-06 13:57:56
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiek S." <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0053o$5vd$1@news.onet.pl...

> [...]
    > adres:
    > mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA

    hmmm faktycznie...
    ale z tego co pamiętam było nieco inaczej,

    poza tym przy przelewach z mBanku, MultiBank jest rozpoznawany jako BRE BANK
    SA BRE OBD/Łódź
    a przelewy wewnętrzne w ramach mBanku to: BRE BANK SA BRE WBE/Łódź

    dla mnie OBD to Oddział Bankowości Detalicznej, a WBE to Wydział Bankowości
    Elektronicznej

    Pozdrawiam
    Karolina