  • 1. Data: 2013-09-16 09:11:54
    Temat: BGŻOptima - nie działa logowanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Po zatwierdzeniu "stałego" hasła pojawia się komunikat "Message not
    found in CWD01" lub "...error ocured"

    WAM

  • 2. Data: 2013-09-16 10:31:52
    Temat: Re: BGŻOptima - nie działa logowanie
    Od: Maria Smigiera, Zespół Prasowy BGŻOptima <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 09:11:54 UTC+2 użytkownik WAM napisał:
    > Po zatwierdzeniu "stałego" hasła pojawia się komunikat "Message not

> [...]

    Szanowny Panie,

    Prosimy o kontakt z infolinią BGŻOptima (+48 801 280 280 lub +48 22 574 37 00) w celu
    wyjaśnienia sytuacji.

    Pozdrawiam,

    Maria Śmigiera, Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 3. Data: 2013-09-16 10:47:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-16 10:31, Maria Smigiera, Zespół Prasowy BGŻOptima pisze:

    > Maria Śmigiera, Zespół Prasowy BGŻOptima

    Jeszcze grupa nie zginęła, póki przedstawiciele banków odpowiadają :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-09-16 12:11:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 16 Sep 2013 10:47:59 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    >Jeszcze grupa nie zginęła, póki przedstawiciele banków odpowiadają :)
    Mogą nie odpowiadać, ważne że już działa. Bez kontaktu z infolinią.

    WAM

  • 5. Data: 2013-09-16 12:54:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 września 2013 10:47:59 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Jeszcze grupa nie zginęła, póki przedstawiciele banków odpowiadają :)
    Z drugiej strony wg mnie w przypadku "..się komunikat "Message not found in
    CWD01..."" naturalnym pierwszym adruchem jest telefon na infolinie banku zamiast
    pisanie na grupę;)

  • 6. Data: 2013-09-16 12:56:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-16 12:54, Kris pisze:
    > Z drugiej strony wg mnie w przypadku "..się komunikat "Message not found in
    CWD01..."" naturalnym pierwszym adruchem jest telefon na infolinie banku zamiast
    pisanie na grupę;)

    ... a u mnie - iść zrobić sobie kawę, czy otworzyć piwo i spróbować za
    chwilę :)
    Coż taka infolinia może?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-09-16 15:30:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 16 Sep 2013 12:56:49 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:

    adruchem jest telefon na infolinie banku zamiast pisanie na grupę;)

    >... a u mnie - iść zrobić sobie kawę, czy otworzyć piwo i spróbować za
    >chwilę :)
    >Coż taka infolinia może?
    Ja wybrałem pisanie na grupę + próbę za chwilę. Działa :D

    WAM