  • 11. Data: 2008-10-15 13:19:39
    Temat: Re: BFG - zmiany!
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    > No wlasnie brak jakichkolwiek narzedzi egzekucyjnych powoduje ze rzad
    > zastanawia sie na likwidacja abonamentu.
    >
    > Pester

    No dobrze, a jesli nie płacę abonamentu rok i w tym momencie mam spore
    zaległości+odsetki - czy muszę się martwić, że kiedyś ten dług mi ściągną?
    Czy olać to totalnie i zachowywać się tak jak do tej pory?

  • 12. Data: 2008-10-15 14:03:21
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Pester pisze:

    > No wlasnie brak jakichkolwiek narzedzi egzekucyjnych powoduje ze rzad
    > zastanawia sie na likwidacja abonamentu.

    Błąd. To dotyczy sytuacji nierejestrowania posiadania odbiornika.
    Jeśli ktoś zarejestrował, a nie płaci, to oczywiste jest, że dług
    zostanie wyegzekwowany.

    M.

  • 13. Data: 2008-10-15 14:25:06
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "trójąca_legómina"

    > No dobrze, a jesli nie płacę abonamentu rok i w tym momencie mam spore
    > zaległości+odsetki - czy muszę się martwić, że kiedyś ten dług mi ściągną?
    > Czy olać to totalnie i zachowywać się tak jak do tej pory?

    Wiecej niz polowa ludzi tak wlasnie robi i sie wcale nie zastanawia.
    Demokracja bowiem to rządy WIEKSZOSCI. Kapujesz?

    Pester

  • 14. Data: 2008-10-15 17:31:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Błąd. To dotyczy sytuacji nierejestrowania posiadania odbiornika.
    > Jeśli ktoś zarejestrował, a nie płaci, to oczywiste jest, że dług
    > zostanie wyegzekwowany.
    >
    > M.

    no chyba, że się wcześniej przedawni...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-10-15 18:26:42
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 15 Oct 2008 00:41:42 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:

    > 1. Widac mamy bogaty rzad.

    To Unia zdecydowała o podniesieniu gwarancji.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2008-10-15 18:33:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > To Unia zdecydowała o podniesieniu gwarancji.

    Ciekawe, jak takie gwarancje zrealizowalby rzad Lichtenszteinu?
    Jako panstwo sa mniejsi od Islandi.

  • 17. Data: 2008-10-15 20:20:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    > 1. Widac mamy bogaty rzad.

    Przeciez nie rzad za to placi a depozytariusze i akcjonariusze innych
    bankow. Tych ktore klopotow by nie mialy. Wplaty na BFG sa dokonywane przez
    banki komercyjne oraz NBP. Gdyby klopoty przytrafily sie duzemu bankowi na
    P to wszystkie inne banki musialby sie zrzucic na zwrot depozytow do tej
    wysokosci.

    MK

  • 18. Data: 2008-10-15 21:06:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "trójąca_legómina" c...@4...net

    > No dobrze, a jesli nie płacę abonamentu rok i w tym momencie mam spore
    > zaległości+odsetki - czy muszę się martwić, że kiedyś ten dług mi ściągną?
    > Czy olać to totalnie i zachowywać się tak jak do tej pory?

    A Ty masz w domu telewizor lub radio? Nie masz przypadkiem samego
    tunera do komputera i monitora? Ja telewizor mam 400 metrów (niemal
    co do metra) stąd -- tam nagrywam na DVD i oglądam tutaj. :) A tam
    mieszkają moi rodzice, biedni ;) emeryci.

    Nawet radia tutaj nie mam, bo to które tu akurat dzisiaj ;) stoi,
    nie jest moje i mogę to nawet udowodnić!!! (czyli SOA#2)

    -=-

    Panienka w banku pyta mnie dzisiaj o to, ile zarabiam i jakie są
    moje wydatki stałe. No i dziwi się tym, że wydaję stale niemal
    dwa razy więcej, niż zarabiam. Co tu dziwnego w tym durnym kraju,
    gdzie wszystko stoi na głowie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2008-10-15 21:09:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mariusz" gd4t77$1kp$...@n...dialog.net.pl

    : Błąd. To dotyczy sytuacji nierejestrowania posiadania odbiornika.
    : Jeśli ktoś zarejestrował, a nie płaci, to oczywiste jest, że dług
    : zostanie wyegzekwowany.

    Ale trzeba mieć cały odbiornik w jednym kawałku, nie zaś sam
    tuner do komputera i oddzielny monitor. :) Tak przynajmniej
    wyczytałem w poważnym miejscu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2008-10-16 05:29:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    MK napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >P to wszystkie inne banki musialby sie zrzucic na zwrot depozytow do tej

    Tylko, że w Polsce to akurat nie duże banki mają szansę popaść w kłopoty.
    Przypominam, że to lobby dużych banków przeforsowało ograniczenie kredytów
    walutowych w których celowały mniejsze banki, jako jeden z argumentów
    podając że to przede wszystkim duże będą zrzucały się na upadłość.
    Zwiekszenie gwarancji u nas to bez sensu. Zaledwie 2% depozytów przekraczało
    poprzednią kwotę 22500 EUR (przy spdającej złotówce może wkrótce jeszcze
    mniej).
    Mam nadzieję, że za kilka miesięcy kwota wróci do pooprzedniego poziomu.
    Czy to prawda, że Unia to wymusiła, czy nasi jak zwykle są nadgorliwi?

    Na szczęście nie wprowadzono gwarancji rządowych, czyli gwarantowanych przez
    budżet, czyli m.in. podatnika.

    Arek