  • 1. Data: 2008-10-15 07:31:39
    Temat: BFG - zmiany!
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    witam

    http://prnews.pl/przeglad-prasy/rzad-zabezpiecza-lok
    aty-bankowe-34231.html

    gwarancja wypłacalności 100% depozytów ma zostać zwiększona z 1.000 do 50k
    euro!

    widać rząd coś robi, aby uspokoić nastroje oszczędzających

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-10-15 07:41:42
    Temat: Re: BFG - zmiany!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 09:31, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> [...]
    > euro!
    >
    > widać rząd coś robi, aby uspokoić nastroje oszczędzających

    1. Widac mamy bogaty rzad.
    2. czy mogliby zrobic takie same gwarancje dla kredytow? Mam problem,
    nie splacam, panstwo splaca za mnie a ja mam swiety spokoj i nikt nie
    zawraca d...komornikowi?

  • 3. Data: 2008-10-15 07:52:32
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    1. Widac mamy bogaty rzad.
    2. czy mogliby zrobic takie same gwarancje dla kredytow? Mam problem,
    nie splacam, panstwo splaca za mnie a ja mam swiety spokoj i nikt nie
    zawraca d...komornikowi?

    a nie mamy przypadku upadłości konsumenckiej? czy to rozwiązanie pozostało
    na etapie koncepcji?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-15 08:16:23
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > euro!
    >
    > widać rząd coś robi, aby uspokoić nastroje oszczędzających

    Tu chodzi o kolejke. Najpierw wyplacaja najbogatsi, a oni nie lubia tloku.

    Pester

  • 5. Data: 2008-10-15 08:22:38
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "RobertS"

    > 2. czy mogliby zrobic takie same gwarancje dla kredytow? Mam problem,
    > nie splacam, panstwo splaca za mnie a ja mam swiety spokoj i nikt nie
    > zawraca d...komornikowi?

    To zjawisko w masowej skali wystepuje na rynku oplat anonamentowych za RTV.
    Amnestia jest zapewniona.

    Pester

  • 6. Data: 2008-10-15 09:23:11
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Wed, 15 Oct 2008 10:22:38 +0200, Pester wrote:

    > "RobertS"

    > To zjawisko w masowej skali wystepuje na rynku oplat anonamentowych za RTV.
    > Amnestia jest zapewniona.
    >
    > Pester

    A mogłbyś coś więcej o tej amntestii? Czy są narzędzie do egzekucji
    niepłaconego abonamentu?

  • 7. Data: 2008-10-15 09:37:12
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "trójąca_legómina" <s...@d...pl> wrote in message

    > A mogłbyś coś więcej o tej amntestii? Czy są narzędzie do egzekucji
    > niepłaconego abonamentu?

    No wlasnie brak jakichkolwiek narzedzi egzekucyjnych powoduje ze rzad
    zastanawia sie na likwidacja abonamentu.

    Pester

  • 8. Data: 2008-10-15 09:57:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 11:37, "Pester" <p...@o...pl> wrote:

    > No wlasnie brak jakichkolwiek narzedzi egzekucyjnych powoduje ze rzad
    > zastanawia sie na likwidacja abonamentu.

    Raczej dlatego, ze przydzielajac srodki rzad bedzie mogl latwiej
    wplywac na telewizje panstwowa, niz zwiekszajac jej wplywy finansowe
    poprawiajac skutecznosc egzekucji abonamentu.

  • 9. Data: 2008-10-15 10:06:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 15 Oct 2008 00:41:42 -0700 (PDT), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >1. Widac mamy bogaty rzad.

    Raczej dobry system bankowy i małe ryzyko.

    >2. czy mogliby zrobic takie same gwarancje dla kredytow? Mam problem,
    >nie splacam, panstwo splaca za mnie a ja mam swiety spokoj i nikt nie
    >zawraca d...komornikowi?

    Nie, nie mogliby.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ E-6 http://trzypion.pl/

  • 10. Data: 2008-10-15 10:32:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Płaszczyca" d...@4...com

    > Nie, nie mogliby.

    Nie tylko jest to możliwe, ale nawet jest to praktykowane -- ubezpiecza
    się tak spłatę karty kredytowej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'