  • 1. Data: 2008-10-15 08:14:25
    Temat: Pobil dyrektora banku
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Wiadomosci
    Pobil dyrektora banku, bo ten nie chcial mu szybko wyplacic pieniedzy
    http://banki.onet.pl/1844084,wiadomosci.html
    (IAR, ak/15.10.2008, godz. 06:20)
    Mimo zapewnien premiera Silvio Berlusconiego, ze wloskie banki sa
    bezpieczne, pewien klient z miasta Lecco na pólnocy kraju domagal sie
    natychmiastowej wyplaty calych swoich oszczednosci. Robil to w tak gwaltowny
    sposób, ze przyjechala policja.
    Mezczyzna grzecznie ustawil sie w kolejce do kasy, a kiedy byl przy okienku,
    podniesionym glosem zazadal wyplaty wszystkich pieniedzy ze swojego konta.
    Kasjer wyjasnil, ze zajmie to nieco czasu. Mezczyzna kazal wezwac dyrektora
    banku, który próbowal mu wytlumaczyc, ze sejf nie otworzy sie wczesniej, jak
    za trzy kwadranse. Wówczas klient zaczal glosno domagac sie swoich
    pieniedzy, po czym rzucil sie z piesciami na dyrektora. Pobity wyladowal na
    pogotowiu ratunkowym, a mezczyzna, uspokojony przez policjantów, odzyskal
    swoje kilkadziesiat tysiecy euro.
    Dyrektor banku, po zastanowieniu, zrezygnowal ze zlozenia skargi na
    krewkiego klienta, uznal bowiem, ze padl on ofiara paniki wywolanej
    swiatowym kryzysem finansowym.

    Pester

  • 2. Data: 2008-10-15 12:17:00
    Temat: Re: Pobil dyrektora banku
    Od: poziomek <p...@g...com>

    Niezły spec, nie dość że wypłącił od ręki całą kasę z konta to jeszcze
    za darmo i bez konsekwencji dał po mor...ie dyrektorowi :D

  • 3. Data: 2008-10-15 13:00:14
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "poziomek" <p...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    Niezły spec, nie dość że wypłącił od ręki całą kasę z konta to jeszcze
    za darmo i bez konsekwencji dał po mor...ie dyrektorowi :D

    Bo tak zawsze reaguje czlowiek prosty, kiedy zrozumie prawde i kiedy sie
    wkurwi.
    I to czeka swiat juz wkrotce. Ludzie zrozumieja na koniec ze zostali
    bezczelnie oszukani i okradzeni.
    Gdybym byl bankierem szykowalbym sie juz dawno do jakiejs wycieczki na Marsa
    (z biletem w jedna strone).

    Pester

  • 4. Data: 2008-10-16 11:42:58
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    a...@z...googlegroups.com...
> [...]
    > bezczelnie oszukani i okradzeni.
    > Gdybym byl bankierem szykowalbym sie juz dawno do jakiejs wycieczki na

    Wiesz. W ten sposob rozumujac dojdziemy do wniosku ze ja powinienem pobic
    dyrektora oddzialu Polbanku. Pewien dziadek dyrektora oddzialu ZUSu a
    prawie wszyscy co zostali wprowadzeni "w maliny" przez zle decyzje
    urzednikow US jakiegos im blizszego dyrektora US.
    --
    www.unix.pl/p7