  • 1. Data: 2006-01-19 23:09:48
    Temat: Oj, Lukas, Lukas. Czwarty miesiąc rodzisz...
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Klienci,

    W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego LUKAS Banku w tej
    chwili korzystanie z LUKAS e-Banku jest niemożliwe. Za związane z tym
    niedogodności przepraszamy.

    Korzystanie z LUKAS e-Bank będzie możliwe od godzin porannych.

    Oj, Lukas, Lukas. Czwarty miesiąc rodzisz i nic.
    Może na becikowe czekacie i po takim dofinansowaniu system zacznie działać?

    Nieśmiało przypominam zapewnienia oddziału, że juz od października (ubiegłego
    roku!) popularne karty Visa Maxima Plus będą miały podgląd salda przez
    internet.
    Ha-ha-ha :-D

  • 2. Data: 2006-01-20 12:55:40
    Temat: Re: Oj, Lukas, Lukas. Czwarty miesiąc rodzisz...
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "PB" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej
    > chwili korzystanie z LUKAS e-Banku jest niemożliwe. Za związane z tym

    [ciach]
    W nowy rok miał byc na chwilę wyłączony dostęp do e-konta, tymczasem przez
    cały dzień 1 stycznia nie mogłem wyplacić pieniędzy z bankomatu. Ja z tego
    banku odchodzę - nie interesuje mnie, że maja swój sztab programistów,
    którym sie nudzi i co 2 miesiące wypuszczają gniota, którego potem przez
    tydzień testują i wdrażają.