  • Data: 2007-01-23 22:26:08
    Temat: Allekarta KK - błyskawiczne wypełnianie wniosku ;)
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem zacząć wypełniać wniosek, ale przerwałem tę procedurę zaraz po
    zalogowaniu się (nie wpisałem żadnych danych). Powróciłem do formularza
    po kilku godzinach, a tu powitał mnie komunikat "Już złożyłeś swój
    wniosek. Wniosek o Allekartę Kredytową można złożyć tylko raz." Fiu,
    szybko poszło :) Co prawda Allegro ma moje dane, ciekaw jestem, czy
    jutro ktoś do mnie zadzwoni...

    Michał