  • 81. Data: 2009-01-24 15:03:07
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 10:46, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > ale wic polega na tym, że on ma jedną i uważa, że zawsze ma działać, bo
    > to "psi obowiązek" banku.

    Dlaczego manipulujesz jak Trybuna Ludu ? Skąd wiesz, że mam tylko
    jedną kartę ? Gdzie to napisałem? Co w ogóle chcesz udowodnić tymi
    postami ?

  • 82. Data: 2009-01-24 15:05:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 10:53, BK <b...@g...com> wrote:

    > Pytanie jednak czy zawiodly systemy banku - czy klient.

    Zawiódł system banku. Na karcie był limit 5000 do wykorzystania. Na
    koncie pokrycie. Bankomaty odmawiały wypłaty. Partyline Aliora nie
    wiedziało, nawet po konsultacjach, dlaczego tak się dzieje.
    Zaproponowało złożenie reklamacji.

  • 83. Data: 2009-01-24 15:07:18
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Zważywszy na to, że kartę Citi-BP masz niecały rok, to będę skłonny
    > stwierdzić, że za którymś razem mijałeś sie z prawdą.

    Tzn. w czym dokładnie minąłem się z prawdą ?

    --
    Mithos

  • 84. Data: 2009-01-24 15:07:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 11:06, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > I zwykle nie stanowi to problemu chyba, że nie da się tego przełożyć.
    > I wtedy jest dobra okazja do wieszania psów na banku.

    Nie dało się "tego" przełożyć. Chyba wyraźnie o tym pisałem.

  • 85. Data: 2009-01-24 15:08:35
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 11:27, k...@o...pl wrote:
    .
    > Może lepiej było wypłacić jakąś KK a potem domagać się zwrotu od banku
    > kosztów poniesionych z tego powodu?

    Nie było sensu. Więcej zachodu, kosztów i zamieszania niż powstałych w
    wyniku debetu odsetek do zapłacenia.

  • 86. Data: 2009-01-24 15:09:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 11:30, "misza" <m...@m...misza.pl> wrote:

    > Nie martw się, inne banki też potrafią zakończyć proces ubiegania się o KK,
    > jeśli nie dodzwonią się do pracodawcy - np. bezetwuBEKA ;) Oczywiście beż
    > żadnego poinformowania, tudzież prośby o dostarczenie zaświadczenia...
    >
    > Michal

    Ot, wyższa kultura...

    szczurwa

  • 87. Data: 2009-01-24 15:12:39
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 12:11, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > bez odzewu.

    Limit dostępny niewykorzystany - 5000 PLN. Pokrycie na koncie. Chęć
    wypłaty 5000 PLN. Odmowa. Partyline nie wie, dlaczego, bo wszystko u
    nich wygląda OK.

  • 88. Data: 2009-01-24 15:16:46
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 13:12, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dokładnie. Przecież nikt nikogo nie zmusza na siłę, tudzież wiadomo że
    > oferta musi być atrakcyjna, aby przyciągnąć klientów - kwestia
    > ustalenia ponoszenie ewentualnego ryzyka.
    > Ostatnia akcja mbank<>visa, albo eurobank, który był przez prawie
    > tydzień wyłączony - to nie były startupy a problemy były dużo
    > poważniejsze i rozleglejsze, niż u Aliora.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    Barto, ale ja przecież nie wymagam cudów, tylko elementarnej wypłaty z
    bankowatu w ramach limitu i środków na koncie. To też przekracza
    możliwości "debiutanta" ?

  • 89. Data: 2009-01-24 15:17:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 24 Jan 2009 15:22:33 +0100, misza wrote:

    > Albo cena czajnika byla wysoka...

    Podobno ten czajnik to plecak, torba i dwie patelnie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 90. Data: 2009-01-24 15:18:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Sty, 15:25, "misza" <m...@m...misza.pl> wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:4a502e4e-9f32-47a2-bce1-37477d92447f@
    t39g2000prh.googlegroups.com...

    > Limit dzienny transakcji - 5000 PLN. To samo na karcie żony.
    > Wypłacałem po 5000 z obu kart. Z jednej poszły, ok. 17.00, z drugiej
    > nie, ok. 22.00. Na kontach było po pięć tysięcy dostępne. Celem
    > umożliwienia wieczornej wypłaty lokata O/N była wyłączona.

    > Czy przypadkiem lokaty O/N trzeba wyłączyć dzień wcześniej ?

    Nie wiem, system informował natychmiast, że jest wyłączona. Wyłączyłem
    koło 17.00.