  • 101. Data: 2009-01-24 16:56:16
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d54e1ba8-1cd0-4541-ab0d-485bfd304e07@z27g2000pr
    d.googlegroups.com...
    On 24 Sty, 10:53, BK <b...@g...com> wrote:

    > Zawiódł system banku. Na karcie był limit 5000 do wykorzystania. Na
    > koncie pokrycie. Bankomaty odmawiały wypłaty. Partyline Aliora nie
    > wiedziało, nawet po konsultacjach, dlaczego tak się dzieje.
    > Zaproponowało złożenie reklamacji.

    Dlaczego próbowałeś tylko w euronetach? Może to ta sieć jest winna a nie
    alior. Innych bankomatów w twoim mieście nie ma?

  • 102. Data: 2009-01-24 18:01:16
    Temat: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    witek pisze:
    > Nie o tym pisałem.
    > Nie chodzi o piątek i nie chodzi o 22.
    > Chodzi o wypłatę na dwie godziny przed terminem innej płatności, kiedy
    > wiadomo, że jak coś pójdzie nie tak, to nie ma szans tej czynności
    > powtórzyć.

    To, że coś poszło nie tak, to w tym przypadku, tylko i wyłącznie wina banku.

    Gdyby klient zgubił kartę "za 5 dwunasta" to wtedy można by mówić, że
    sam jest sobie winien, bo mógł myśleć wcześniej.

    --
    Mithos

  • 103. Data: 2009-01-24 18:01:34
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    szczurwa <s...@g...com> writes:

    > Karte kredytową "przenoszono" mi od 28 listopada do 20 stycznia,
    > odmawiając jej z braku możliwości weryfikacji numeru pracodawcy.

    Zaraz, zaraz. To przenosiłeś tą kredytówkę czy wyrabiałeś nową? Bo jak
    przenosiłeś, to po kiego w ogóle podawałeś jakiś numer pracodawcy?

    --
    jimmij

  • 104. Data: 2009-01-24 18:02:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Podobno ten czajnik to plecak, torba i dwie patelnie.

    Dokładnie : z punktów BP mam plecak, torbę i dwie patelnie Tefal.

    --
    Mithos

  • 105. Data: 2009-01-24 18:12:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jimmij pisze:
    > Zaraz, zaraz. To przenosiłeś tą kredytówkę czy wyrabiałeś nową? Bo jak
    > przenosiłeś, to po kiego w ogóle podawałeś jakiś numer pracodawcy?

    Ponieważ w Alior banku (i nie tylko) trzeba takie dane podać.

    --
    Mithos

  • 106. Data: 2009-01-24 18:15:02
    Od: chrisek <no@spam>

    jimmij pisze:
    > Zaraz, zaraz. To przenosiłeś tą kredytówkę czy wyrabiałeś nową? Bo jak
    > przenosiłeś, to po kiego w ogóle podawałeś jakiś numer pracodawcy?

    Alior tak fajnie ma (nie wiem czy wcześniej też), że przenoszenie różni
    się od wyrabiana nowej tylko tym, że przedstawiamy oświadczenie o
    zatrudnieniu/zarobkach (zapewne do zweryfikowania telefonicznego)
    zamiast zaświadczenia, choć i na to czasem nie ma co liczyć.

  • 107. Data: 2009-01-24 18:22:22
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > Limit dostępny niewykorzystany - 5000 PLN. Pokrycie na koncie. Chęć
    > wypłaty 5000 PLN. Odmowa. Partyline nie wie, dlaczego, bo wszystko u
    > nich wygląda OK.

    A jaki był DZIENNY LIMIT WYPŁAT KARTĄ?

    k.

  • 108. Data: 2009-01-24 18:24:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Zawiódł system banku. Na karcie był limit 5000 do wykorzystania.

    Masz na myśli najprawdopodobniej limit środków na koncie. Jaki natomiast był
    DZIENNY LIMIT WYPŁAT KARTĄ?

    k.

  • 109. Data: 2009-01-24 18:27:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message

    > "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Masz na myśli najprawdopodobniej limit środków na koncie. Jaki natomiast
    > był DZIENNY LIMIT WYPŁAT KARTĄ?

    ok, już doczytałem dalej w wątku.

  • 110. Data: 2009-01-24 18:27:31
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>