  • Data: 2013-02-01 13:37:23
    Temat: [Alior] nowe zasady zwrotu za transakcje kartą płatniczą
    Od: Olgierd <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    No więc stało się -- Alior ogranicza zwrot za transakcje (0,5% lub 1%) tylko dla
    klientów "właściwych", tj. tych, którzy łaskawie przynoszą swoją kaskę do banku.
    Informacja jest w systemie, po zalogowaniu się, a także tutaj:

    http://tinyurl.com/ccjkdxv

    Ciekawym co to oznacza w przypadku klientów "starego portfela", tj. czy ta zmiana
    obejmie także mnie -- bo z dotychczasowymi zmianami było raz-tak-dwa-nie (np. nadal
    mam darmowe przelewy i 1% zwrot, ale muszę trzepać 4 transakcje w miesiącu pod
    rygorem opłaty za kartę 8 zł).

    Prawdę mówiąc to po IPO Aliora czekałem na jakiś numer zachęcający do rezygnacji z
    karty -- i się doczekałem (chyba że mnie jeszcze darmowe przelewy na chwilę
    utrzymają...)

    Teraz czekam na zmianę regulaminów dla klientów starego portfela w Polbanku.

    --
    Olgierd
    [reklama] porady prawne przez internet http://LegeArtis.org.pl [/reklama]