  • 1. Data: 2010-10-05 17:20:38
    Temat: mBank - spłata na rachunek karty
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Od czasu uwidocznienia numerów rachunków kart w serwisie transakcyjnym
    mBanku były wątpliwości, czy można spłacać karty przelewem na podany
    numer konta. Dziś spłaciłem w ten sposób kartę a na liście operacji
    pojawił się opis PRZELEW ZEWNĘTRZNY NA KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ-SPŁATA.

  • 2. Data: 2010-10-05 17:31:07
    Temat: Re: mBank - spłata na rachunek karty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > konta. Dziś spłaciłem w ten sposób kartę a na liście operacji pojawił się
    > opis PRZELEW ZEWNĘTRZNY NA KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ-SPŁATA.

    Czyli zniknął chyba największy dotychczasowy minus kart mBanku (brak
    możliwości zarządzania ich saldem z zewnątrz). Świetnie.

  • 3. Data: 2010-10-05 17:42:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Oct 2010 19:31:07 +0200, w <i8fmk1$s9s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
    <b...@a...w.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup
    >
    > Czyli zniknął chyba największy dotychczasowy minus kart mBanku (brak
    > możliwości zarządzania ich saldem z zewnątrz). Świetnie.

    To teraz czekamy aż w końcu odkleją również eMaklera od eKonta :].

  • 4. Data: 2010-10-05 17:52:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 19:42:29 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > To teraz czekamy aż w końcu odkleją również eMaklera od eKonta :].

    A co, jest przyklejony?

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-10-05 18:52:49
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > A co, jest przyklejony?

    Jest spięty (nie można mieć eMaklera nie mając eKonta), choć ja tu akurat
    nie widzę specjalnie negatywnych skutków. Naturalnie byłoby nieco lepiej
    gdyby dało się go spiąć z eMAXem.

  • 6. Data: 2010-10-06 08:25:04
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    > konta. Dziś spłaciłem w ten sposób kartę a na liście operacji pojawił się
    > opis PRZELEW ZEWNĘTRZNY NA KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ-SPŁATA.

    Czy dobrze zrozumiałem? - spłaciłes zadłużenie na KK przelewem z INNEGO
    banku bezpośrednio na numer KK z pominieciem e-konta?

  • 7. Data: 2010-10-06 11:26:48
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 06.10.2010 10:25, p 47 wrote:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    >
    > Czy dobrze zrozumiałem? - spłaciłes zadłużenie na KK przelewem z INNEGO
    > banku bezpośrednio na numer KK z pominieciem e-konta?

    Tak.

  • 8. Data: 2010-10-06 12:58:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Oct 2010 20:52:49 +0200, w <i8frd7$vle$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
    <b...@a...w.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Jest spięty (nie można mieć eMaklera nie mając eKonta), choć ja tu akurat
    > nie widzę specjalnie negatywnych skutków.

    No nie mów, że może nie przeszkadzać, bo mnie akurat przeszkadza bardzo.
    (pomieszanie bieżących wydatków z inwestycjami).

  • 9. Data: 2010-10-09 13:46:43
    Od: waga <w...@w...pl>

    W dniu 2010-10-05 19:20, XYZ pisze:
> [...]
    > numer konta. Dziś spłaciłem w ten sposób kartę a na liście operacji
    > pojawił się opis PRZELEW ZEWNĘTRZNY NA KONTRAKT KARTY KREDYTOWEJ-SPŁATA.

    A dlaczego nie przelew wewnętrzny?

  • 10. Data: 2010-10-09 15:01:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    waga pisze:

    > A dlaczego nie przelew wewnętrzny?

    Zgaduję: zapewne dlatego, że był... zewnętrzny. :-)

    --
    MiCHA