  • 1. Data: 2012-08-20 13:43:22
    Temat: Alior Sync daje 50zł przez groupon
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/Alior-Sync/9
    300486

  • 2. Data: 2012-08-20 14:10:31
    Temat: Re: Alior Sync daje 50zł przez groupon
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tu juz wszyscy skorzystali i dostali 100
    Drugi raz nie mozna

  • 3. Data: 2012-08-20 15:03:32
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Tu juz wszyscy skorzystali i dostali 100
    > Drugi raz nie mozna

    nie wszyscy, jak mozna dostac 100?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2012-08-20 15:31:36
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > nie wszyscy,

    a wlasnie, ze wszyscy

    > jak mozna dostac 100?

    idz do pracy i se zarob?

  • 5. Data: 2012-08-20 17:13:29
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Każdemu, kto zarejestruje się przez mojego linka i spełni warunki zapłacę 52
    złote:

    http://wromek1.systempartnerski.pl/aliorsync/index.h
    tml

    Warunki są proste:

    Zostanie podpisana umowa, a w ciągu 60 dni od jej podpisania zostanie
    wykonana płatność kartą.

    Trzeba mnie poinformować o dacie i godzinie kliknięcia w mojego linka pt.
    "Załóż konto" (i podać imię i nazwisko-na wypadek ew. konieczności
    reklamacji).

    U mnie konkurs trwa aż do 30. września 2012 ale płatność kartą musi być
    dokonana do max. 30. października 2012 r. :)

    ZAPRASZAM.

    W razie pytań zapraszam na wromek@(wytnijto)gmail.com

  • 6. Data: 2012-08-20 21:21:27
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 14:10, kowtow pisze:
    > Tu juz wszyscy skorzystali i dostali 100
    > Drugi raz nie mozna

    nie wszyscy... :)
    Niektórzy nie rzucają się na każdą padlinę

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.