  • 1. Data: 2003-10-14 09:43:43
    Temat: Co sądzicie o Expanderze, chciałem wziąć kredyt mieszkaniowy przez nich.
    Od: "radbut" <r...@p...onet.pl>

    Wkrótce kupię mieszkanie i rozglądam się za kredytem. Byłem w Expanderze i
    wywarli dobre wrażenie na mnie. Co o nich sądzicie?

  • 2. Data: 2003-10-14 10:20:21
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    radbut <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Wkrótce kupię mieszkanie i rozglądam się za kredytem. Byłem w Expanderze i
    > wywarli dobre wrażenie na mnie. Co o nich sądzicie?

    Cóż, na mnie zrobili nienajlepsze - ale ja jestem nietypowy, szukam kredytu
    na budowę siedliska (działka rolna), dzwoniąc i umawiając się na rozmowę
    wyraźnie to zaznaczyłem bo wiem, że to bardzo ogranicza możliwość wyboru
    banku. Mimo to na umówionej rozmowie kilka dnie później, gdy powiedziałem o
    siedlisku, pani przeraziła się i najpierw powiedziała że nic na ten temat
    nie wie, później obiecała się dowiedzieć - ale po kilku dniach oddzwoniła
    że niestety nie ma dla mnie żadnej oferty.

    Faktem jest że z kredytami na budowę siedliska jest trudno (BTW - może coś
    polecicie?), ale liczyłem na jakąś pomoc...

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 3. Data: 2003-10-14 18:47:03
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "radbut" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wkrótce kupię mieszkanie i rozglądam się za kredytem. Byłem w Expanderze i
    > wywarli dobre wrażenie na mnie. Co o nich sądzicie?

    ja bralem przez nich kredyt i jestem zadowolony.. musze jednak zaznaczyc ze
    trafilem
    na naprawde dobrze przygotowana i sympatyczna dziewczyne.
    natomiast moja kolezanka trafila na inna osobe i nie byla zadowolona ,
    wiekszosc znajomych ktora brala przez Expandera byla jednak zadowolana.

    z jedna rzecza tylko troche polemizowalem z pania z Ex.
    jesli chodzilo o Kredyt bank to mowila ze jej klienci nie byli zadowoleni
    z obslugi, po udzieleniu kredytu, tzn. czesto nie dostawali nowych
    harmonogramow splaty
    po zmianie oprocentowania.
    pani dobrze sie wypowiadala na temat PKOBP, a na p.b.b bylo wrecz odwrotnie
    polecany byl kredyt w KB (a moze to tylko Tensor1 narobil takiego szumu
    ;)) )
    a odradzano PKOBP (nie mowie o obecnych warunkach w tym banku i promocyjnym
    braku prowizji )

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-10-14 21:47:29
    Od: "Matthet" <m...@p...com>

    "radbut" apisał
    > Wkrótce kupię mieszkanie i rozglądam się za kredytem. Byłem w Expanderze i
    > wywarli dobre wrażenie na mnie. Co o nich sądzicie?

    Witam,
    Ja też odniosłem takie wrażenie
    ale po trzech tygodniach załatwiania kredytu przez expandera
    podziękowałem im za współpracę (i 2 tygodnie czekam na zwrot moich
    dokumentów).

    Zależy na kogo się trafi (tak mniemam) Pani która nam pomagała
    miała problemy z rozróżnieniem typów dokumentów jakie trzeba dostarczyć,
    skąd się je bierze, ile trwa ich załatwianie i co najważniejsze co może być
    w nich napisane.

    Pozdrawiam
    MAciek
    Szczęśliwy :) posiadacz kredytu załatwionego samodzielnie w 10 dni

  • 5. Data: 2003-10-15 08:12:19
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "radbut" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wkrótce kupię mieszkanie i rozglądam się za kredytem. Byłem w Expanderze i
    > wywarli dobre wrażenie na mnie. Co o nich sądzicie?

    Szybcy, malo profesjonalni. Ale beda ci chcieli sprzedac kredyt banku od
    którego maja najwieksza prowizje a nie taki który najbardziej ci pasuje.

    Ja zaplacilem np dzieki nim dodatkowe ubezpieczenie (do 20% wkladu wlasnego)
    bo pani z Expandera zasugerowala mi by kwote kredytu stanowiaca 80% wartosci
    mieszkania zaokróglic w GÓRE. Ja zmeczony wielodniowymi utarczkami nie
    przemyslalem konsekwencji takiego ustalenia.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Najlepsze kredyty w banku Milerrium - na ziobro procent

  • 6. Data: 2003-10-15 10:35:08
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

> [...]
    > Wkrótce kupię mieszkanie i rozglądam się za kredytem. Byłem w Expanderze i
    > wywarli dobre wrażenie na mnie. Co o nich sądzicie?

    Wzialem przez Expandera kredyt mieszkaniowy 3 tyg. temu. Obsluga ok, wydaje
    mi sie ze dosc profesjonalna, choc dowiedzialem sie pozniej ze 'gdyby
    chcieli to sprzedaliby mi co zechca' w sensie rekomendacji. Ja bralem
    walutowy w BPH-PBK, zalatwilem wszystko w ciagu tygodnia (!).
    Ogolnie wrazenie bardzo pozytywne, ale jak zaznaczali inni pewnie zalezy od
    doradcy....

    James