  • 1. Data: 2003-10-14 10:02:46
    Temat: BZ WBK konto walutowe dla osoby niepełnoletniej
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Jaka jest szansa zlikwidowania takiego konta?
    BZ WBK nie pozwala na to, tłumacząc się, że jak ta osoba będzie pełnoletnia
    to sobie sama zlikwiduje.
    Problem w tym, że jest oprocentowane na 0.0000% i jednocześnie pobierane są
    opłaty za prowadzenie konta. Nim 13 latek uzyska pełnoletność na koncie
    raczej powstanie debet niż będzie coś miał.
    Czy matka takiego dziecka może spokojnie to konto zlikwidować, a jeśli tak
    to jak?

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-10-14 10:04:38
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr wrote:
    > Czy matka takiego dziecka może spokojnie to konto zlikwidować, a
    > jeśli tak to jak?

    Tak jak zakladala mu je. Postraszyc pracownikow, ze zlozysz skarge - mozesz
    tez napisac do ich rzecznika klienta - odpowiada szybko. (w ogole bardzo
    fajna instytucja)

  • 3. Data: 2003-10-14 10:07:17
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał w wiadomości

    > Tak jak zakladala mu je. Postraszyc pracownikow, ze zlozysz skarge -
    mozesz
    > tez napisac do ich rzecznika klienta - odpowiada szybko. (w ogole bardzo
    > fajna instytucja)

    Czyli bez problemu. Dlaczego więc Bank tak się upiera, że nie można
    zlikwidować tego konta :-)
    Twierdzą, że można wpłacać natomiast nie można zlikwidować. Ale po co
    wpłacać jak dostaje się mniej niż się wpłaca ? :-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-10-14 10:09:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr wrote:
> [...]
    > Twierdzą, że można wpłacać natomiast nie można zlikwidować. Ale po co
    > wpłacać jak dostaje się mniej niż się wpłaca ? :-)

    Twierdzi jakis pracownik, jednym slowem sciemna.

  • 5. Data: 2003-10-14 18:58:37
    Od: "Tasmin" <t...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:bmgi10$dtj$1@news.onet.pl...

    > Twierdzi jakis pracownik, jednym slowem sciemna.

    DOKŁADNIE - TOTALNA ŚCIEMA JAKIEGOŚ NIEUKA
    z ciekawości sprawdzałem w procedurkach, bo pracuję w tym banku - co prawda
    jak się takie posty czyta to troszkę mi wstyd ;-)
    Matka powinna pójść z dzieckiem i składać wniosek o likwidację
    konta/wypowiedzenie umowy, a jak pracownik będzie burczał to prosić o
    rozmowę z dyrektorem oddziału i tyle.

    Pozdrawiam
    Tasmin

  • 6. Data: 2003-10-15 12:53:30
    Od: "Piotr" <p...@...pl>

    Użytkownik "Tasmin" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Matka powinna pójść z dzieckiem i składać wniosek o likwidację
    > konta/wypowiedzenie umowy, a jak pracownik będzie burczał to prosić o

    Tylko, że ponoć jest jakiś przepis niby zabezpieczający dziecko, jego
    pieniądze są nie do ruszenia nawet przez rodzica. I słusznie.
    Nawet gdyby był tki przepis to powinna istnieć jakaś możliwość przelania ich
    na inne konto w innym banku, gdzie za prowadzenia konta dla dziecka nie jest
    pobierana prowizja. Dzieciak dostał kiedyś od wujka 100 USD obecnie
    uzbierało mu się około ponad 150 gdyż w przeszłości BZ miał jakieś procenty
    a i prowizji nie pobierał. Teraz pobiera a oprocentowanie 0% więc nawet od
    miliarda nie uzbierałby się cent.

    Nauczony jednak sugestiami postaram się powalczyć. Dziękuję za wskazówki.
    Dam znać jak się sprawa skończy

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-10-15 12:59:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr wrote:
    > Nauczony jednak sugestiami postaram się powalczyć. Dziękuję za
    > wskazówki. Dam znać jak się sprawa skończy

    ;) Gdyby co zaloz lokate - te sa juz oproecntowane