  • 1. Data: 2006-04-15 08:24:02
    Temat: Akceptowalnosc AmExa w Polsce
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jak wygląda ogólnie akceptowalność AmExa w Polsce, w stosunku do Visy/MC?
    Wczoraj podczas wizyty w salonie Plusa zauważyłem informację, iż od 1.04 nie
    obsługują płatności AmExami.
    Czyżby prowizje?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2006-04-15 15:21:56
    Temat: Re: Akceptowalnosc AmExa w Polsce
    Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):
> [...]
    > Wczoraj podczas wizyty w salonie Plusa zauważyłem informację, iż od 1.04 nie

    W Krakowie jest z tym srednio na jeza. W duzych sklepach zasadniczo
    akceptuja, chociaz np w Realu nie. W malych jest bardo roznie. Zdazylo
    mi sie plecic AmExem w malutkim sklepiku z kubkami i innymi drobiazgami,
    ale zdazalo sie tez ze pomimo naklejki na drzwiach nie udalo sie
    zaplacic i wtedy tlumaczyli sie metnie ze to pan ktory zakladal czytnik
    naklejki naklejal ;-) W restauracjach zasadniczo nie mialem problemow.
    Na stacjach benzynowych raczej tez. Ostatnio natomiast kupowalem
    bielizne termoaktywna w malm sklepiku i wyciagnalem AmExa i pan
    westchnal ze daje mu najdrozsza z jego punktu widzenia karte (wspominal
    o 5% prowizji) ale usmiechnal sie i bez problemu przeciagnal. Zasadniczo
    tam gdzie jest akceptowany dziala rewelacyjnie, problem mialem chyba
    tylko raz w H&M gdzie kobieta twierdziala ze u nich zawsze sa problemy z
    AmExami.

    pozdrawiam
    --
    Sebastian Maliszczak

  • 3. Data: 2006-04-15 15:31:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > Wczoraj podczas wizyty w salonie Plusa zauważyłem informację, iż od 1.04 nie

    Jaki jest wiec sens posiadania tej karty w PL skoro ciezko nia placic ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-04-15 17:20:47
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał

    > Jaki jest wiec sens posiadania tej karty w PL skoro ciezko nia placic ?

    Wyobraz sobie, ze istnieja ludzie ktorzy korzystaja z kart
    nie tylko w Polsce. Rzeczony AmEx ma dosc przydatny
    zestaw uslug dodanych, ktore czasem potrafia znaczaco
    ulatwic zycie na wyjazdach..

    Milego malowania jajek,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 5. Data: 2006-04-15 20:31:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Zapalowski napisał(a):

    > Wyobraz sobie, ze istnieja ludzie ktorzy korzystaja z kart
    > nie tylko w Polsce. Rzeczony AmEx ma dosc przydatny
    > zestaw uslug dodanych, ktore czasem potrafia znaczaco
    > ulatwic zycie na wyjazdach..

    A jakie to uslugi dodatkowe ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2006-04-16 06:12:08
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Na przyklad: http://skocz.pl/bgau

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 7. Data: 2006-04-16 17:41:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Michal Zapalowski" <n...@g...prv> writes:

    > Na przyklad: http://skocz.pl/bgau

    A z jakich konkretnie korzystasz?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2006-04-16 17:53:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > A z jakich konkretnie korzystasz?
    > --

    Ja tam jeszcze nie mialem okazji korzystac z zadnych uslug dodatkowych.
    Natomiast sam Amex jest ok. Do tej pory tylko raz mi sie zdarzylo, ze nie
    moglem zaplacic w aptece gdzie byla naklejka Amexa. Raz tez nie udalo mi sie
    zaplacic w dosc duzym sklepie z Reducie (ale naklejki nie bylo).
    Zawsze place Amexem w Auchanie, wczesniej draznilo mnie, ze tak dlugo musze
    czekac na autoryzacje ;). Super jest to, ze slip odrazu wyskakuje :).
    Niestety autoryzacje zwykle sa na stacjach benzynowych i zdarzaja sie w
    POSach eService (wrrrr). Generalnie karta jest ok.

    MK

  • 9. Data: 2006-04-16 18:57:01
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@g...prv>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal:

    > A z jakich konkretnie korzystasz?

    W tej chwili z zadnych bo sie na Millennium obrazilem
    i od nich wynioslem. Alisci korzystalem ze 2x z serwisu
    turystycznego, dosc czesto z biur Amexu za granica
    (glownie w Szwajcarii) oraz znizki w Avis'ie.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 10. Data: 2006-04-17 11:13:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Michal Zapalowski" <n...@g...prv> writes:

    > Alisci korzystalem ze 2x z serwisu
    > turystycznego,

    A do tego potrzebna jest jakas karta?

    > dosc czesto z biur Amexu za granica
    > (glownie w Szwajcarii)

    Ale z jakich uslug? Czeki podrozne mozna bylo kupic bez karty.

    > oraz znizki w Avis'ie.

    Tu AmEx takze nie jest wymagany.
    --
    Krzysztof Halasa