  • 1. Data: 2006-04-14 09:51:49
    Temat: Jaki Mastercard na wyjazd zagraniczny?
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl>

    Witam,

    Potrzebuję kredytówki MasterCard na krótki wyjazd zagraniczny (Europa).
    Chcę żeby opłata roczna była jak najniższa przy założeniu, że nie będę
    miał dużego obrotu wykonanego tą kartą.

    Wiem, są google, ale już mnie boli głowa od czytania ofert banków, które
    piszą tylko co im wygodnie a niedomówiona reszta czai się między
    wierszami. Jasne; aktywacja i wydanie karty 0zł i żadnych zastrzeżeń w
    Citi. ;-7

    Będę wdzięczny za propozycje potwierdzone praktyką

    Tomasz H.
    p...@i...pl

  • 2. Data: 2006-04-14 21:36:06
    Temat: Re: Jaki Mastercard na wyjazd zagraniczny?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomasz H."
    > Potrzebuję kredytówki MasterCard na krótki wyjazd zagraniczny
    > (Europa). Chcę żeby opłata roczna była jak najniższa przy założeniu,
    > że nie będę miał dużego obrotu wykonanego tą kartą.

    przedłużyli promocję i nadal darmo wydają MC w Nordea:
    http://www.nordea.pl/pl/article/10000.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-04-14 22:39:29
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz H."
    >
    > przedłużyli promocję i nadal darmo wydają MC w Nordea:
    > http://www.nordea.pl/pl/article/10000.html
    > *** blad ***
    Czy pakiet ubzpieczeń do tej karty jest obowiazkowy?
    Arek

  • 4. Data: 2006-04-16 04:38:34
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    > Czy pakiet ubzpieczeń do tej karty jest obowiazkowy?
    > Arek

    tak, jest obowiązkowy - przy transakcjach rzedu -set złotych - wychodzą grosze.
    poza tym, oprocentowanie karty 12% - jest warte uwagi - limity w rachunkach
    bywają wyżej oprocentowane.
    S.