  • 1. Data: 2009-10-04 19:15:37
    Temat: AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    kontraktach w oparciu o sygnały np z WIGu?

    gdzieś widziałem t ę opcję ale nie mogę jej znaleźć

  • 2. Data: 2009-10-05 19:43:50
    Temat: Re: AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na poczatku testowanego systemu wstawiasz cos takiego i po sprawie:

    SetOption("InitialEquity", 10000 );

    SetOption( "FuturesMode", True );

    SetOption( "AllowSameBarExit" , True );

    SetOption( "ActivateStopsImmediately" , True );

    SetOption("MaxOpenPositions", 1 );

    RoundLotSize = 1;

    TickSize = 1;

    PointValue = 1;

    PositionSize = MarginDeposit = 1;

    D.

  • 3. Data: 2009-10-11 20:38:05
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    dzięki ale nie do końca o to mi chodziło

    precyzyjnie chodzi mi o to aby sygnały z przecięcia przez WIG średniej np 15
    sesyjnej realizowane były na kontraktach