  • 1. Data: 2009-10-04 21:43:41
    Temat: Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
    Od: fatso <f...@n...com>

    Podobno moje madrosci wygloszone na emigranckiej Sciepie rozchodza sie
    szeroko, doznajcie i wy tutaj
    Slowa Objawionego. Cytuje sam siebie:

    "Bo ja podchodze do sprawy naukowo: sa Zydzi i pseudo- Zydzi aka
    Chazarzy(Ashkenazim)
    Zydzi prawdziwi nie roznia sie genetycznie od Palestynczykow, zmienic im
    arabskie szmaty na zydowski chalat
    a nie znajdziesz zadnej roznicy fenotypowo.
    Natomaist Ashkenazim to narod prawdziwie wybrany wsrod ludzkiego
    scierwa: nie dlatego ze im to mowi jakas
    ksiazeczka zapisana w epoce kamienia lupanego ale dlatego, ze tak jest,
    potwierdzone naukowo.
    Ashkenazi ma ta przewage nad polskim Swinskim Ryjem, ze jest po prostu
    lepszy: bardziej bystry, bardziej wydajny ekonomicznie
    i ma tez wieksze sukcesy seksualne w przenoszeniu wlasnych genow.
    Podczas gdy Swinski Ryj z Polski oglupiony przez religie
    katolicka osiaga max. 2-3 potomstwa to Ashkanas mnozy sie jak krolik i
    pierdoli chetnie nawet 13-latki(vide Polanski).
    Dzieje sie to wszystko dlatego, ze Asheknazi(Chazar) ma specjalne
    dopalacze w mozgu. Scigac sie z takim niepodobna, chyba
    ze przy pomocy gazu . Dyr. Tomaszewski nie ma tu zadnych szans, chyba ze
    wyda swoja nadobna Corke za chrzczonego nozem
    potomka Krainy Miedzymorza(Pld Osetia). "

    fatso

  • 2. Data: 2009-10-04 22:44:44
    Od: games <g...@g...home.pl>

    fatso pisze:
> [...]
    > wyda swoja nadobna Corke za chrzczonego nozem
    > potomka Krainy Miedzymorza(Pld Osetia). "

    Prawda jest troche bardziej skomplikowana. Zydzi w Europie mieli zakaz
    uprawiania ziemi wiec zajeli sie rzemioslem hanndlem i bankowoscia i
    przez te kilkaset lat nauczyli sie jak robic frajerskie chlopstwo w
    bambuko a przy okazji wysokourodzonych .

  • 3. Data: 2009-10-04 23:07:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    games wrote:

> [...]
    > przez te kilkaset lat nauczyli sie jak robic frajerskie chlopstwo w
    > bambuko a przy okazji wysokourodzonych .

    Dodatkowo w Polsce, jak to nazywasz, wyskourodzajni właśnie Żydom zlecali
    prowadzenie knajp, handel i bankierstwo w swoich miastach. Traktowali te
    zajęcia jako upokarzające wiec zlecali je Żydom. Obstawili złego konia bo w
    efekcie ziemiaństwo stało się zajęciem zanikającym zaś handel, a szczególnie
    pieniędzmi, zajęciem rozwojowym i nadzwyczaj dochodowym. Teraz została tylko
    zawiść.

  • 4. Data: 2009-10-05 04:37:01
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    a czegu tu zazdroscic, ze wystepuja pod falszywymi nazwiskami typu kowalski,
    wstydza sie swoich przodkow...

  • 5. Data: 2009-10-05 15:19:09
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    Matka jest zawsze jedna

    Ale z ojcem to...

    niemal nigdy nie wiadomo

    okolo 50% rodu Cohen (jeden z kilkunastu najwazniejszych izraelskich,
    zwłaszcza wśród kapłanów) ma haplotyp R1A1 to znaczy tzw słowiański.

    Często wystepowali w Polsce

    To jest jakaś "część wspólna"

    Pozdrowko

    Loser

  • 6. Data: 2009-10-05 16:13:33
    Od: "olob kowalski" <b...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > wyda swoja nadobna Corke za chrzczonego nozem
    > potomka Krainy Miedzymorza(Pld Osetia). "

    niesamowicie głupi są ci żydzi bo zawsze swoje pasmo tzw. sukcesów kończyli
    śmiercią lub wypędzeniem a gnali ich już z egiptu, hiszpanii, niemiec, teraz
    czas na usa
    co do żydowskiej inteligencji i bystrości to się zgadza jesteście bystrz
    szczególnie jak zamknęli was w obozach koncentracyjnych wtedy bystrzachy
    brylowały dokładając do pieca tych żydów mniej bystrych
    jest czym się szczycić brawo brawo :)

  • 7. Data: 2009-10-05 19:47:07
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Niewiele osob zna prawdziwa historie powstania Getta Warszawskiego ale to
    niewygodna historia i pewnie dlatego o niej sie nie mowi.

    D.

  • 8. Data: 2009-10-05 21:18:14
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
    > Niewiele osob zna prawdziwa historie powstania Getta Warszawskiego ale to
    > niewygodna historia i pewnie dlatego o niej sie nie mowi.
    >
    > D.

    Dieter, ja znam bo juz w NYC czytalem(po angielsku wydana) ksiazke plka
    Iranek- Osmeckiego
    "Ten jest z Ojczyzny mojej". Co mnie wkurwilo jako bylego podchorazego i
    WAMowca, ze dziadek
    (spotkalem osobiscie) opisal szczegolowo, ile to sztuk broni, granatow i
    amunicji dostarczyl ze swoja grupa do
    getta. I co oni z tym sprzetem zrobili? Popelnili samobojstwo, w Masade
    sie zabawili.
    Dlatego wlasnie niedawno zmarly Dr Edelman byl na cenzurowanym w
    Izraelu- bo mowil prawde. Poskarzyl sie np,
    ze jakas rozhisteryzowana Zydowka siedem razy do siebie strzelala nim
    sie zabila. Edelman, czlowiek praktyczny,
    poskarzyl sie ze zmarnowala siedem naboi. Egoistka.

    fatso

  • 9. Data: 2009-10-05 21:23:43
    Od: fatso <f...@n...com>

    Loser wrote:
> [...]
    >
    > okolo 50% rodu Cohen (jeden z kilkunastu najwazniejszych izraelskich,
    > zwłaszcza wśród kapłanów) ma haplotyp R1A1 to znaczy tzw słowiański.

    Czesc Loser,
    Cohen(Cohanim) to pierwsze odkrycie genetyka Dr Skoreckiego z Tel Avivu.
    Facet zaslynal odkryciem, ze wszyscy ci Cohenowie pochodza od jednego,
    najdalej dwoch praojcow.
    I nie ma sie co dziwic bo rola ich bylo pilnowanie w swiatyni swietego
    ognia. Ta rola przynosila
    niewatpliwe profity, stad przechodzila tylko z ojca na syna. No ale
    przeciez taki ogniomistrz Cohen
    nie mogl reczyc sleczac nad ogniem i ksiegami w swiatyni, ze jego Salcie
    nie da dupyw tym czasie
    przechodniemu Swinskimu Ryjowi. Stad pewnie te slowianskie geny.

    fatso

  • 10. Data: 2009-10-05 21:25:32
    Od: fatso <f...@n...com>

    olob kowalski wrote:
> [...]
    > szczególnie jak zamknęli was w obozach koncentracyjnych wtedy bystrzachy
    > brylowały dokładając do pieca tych żydów mniej bystrych

    no ale chyba przyznasz, przyjacielu, ze to my twoim wsadzalismy kulke w
    potylice a nie na odwrot?

    fatso(Zyd honorowy)