  • 1. Data: 2012-08-21 13:49:07
    Temat: AG z od strony naszego podwórka
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    Czołem. O ile pamiętam, posty i pytania o AG pojawiały się tutaj od
    chyba 2 lat.
    BTW - czy zauważyliście, że sq...ńskie google wyłączyło wyszukiwanie w
    treściach wiadomości, a zostawiło tylko "w tematach"?

    Nikt tutaj AG nie potraktował poważnie.
    Każdemu z odpowiadających/wyjaśniających sprawa śmierdziała na kilometr.
    O co więc ten cały szum?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 2. Data: 2012-08-21 14:08:00
    Temat: Re: AG z od strony naszego podwórka
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.08.2012 13:49, SQLwiel pisze:
> [...]
    > BTW - czy zauważyliście, że sq...ńskie google wyłączyło wyszukiwanie w
    > treściach wiadomości, a zostawiło tylko "w tematach"?

    A czy to się nie stało ładnych kilka lat temu?

    > Nikt tutaj AG nie potraktował poważnie.
    > Każdemu z odpowiadających/wyjaśniających sprawa śmierdziała na kilometr.
    > O co więc ten cały szum?

    Też mnie to dziwi. Ponadto w prasie też każdy kto się o AG wypowiadał,
    ostrzegał mniej lub bardziej wyraźnie że to pachnie przekrętem.

    Więc jak coś co sie wszystkim wydawało przekrętem okazało się
    przekrętem, to nagle zdziwienie i rozpacz ... :)

    p. m.

  • 3. Data: 2012-08-21 14:41:58
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-21 13:49, SQLwiel pisze:
> [...]
    >
    > Nikt tutaj AG nie potraktował poważnie.
    > Każdemu z odpowiadających/wyjaśniających sprawa śmierdziała na kilometr.

    Zwykły marketing "jedzcie gówno milion much nie może się mylić" tak to
    działało non stop kotłowano fajne reklamy OLT, ładne "marmurki" AG,
    reklamy itd ... ludzie to idioci i szkoda tylko, że w państwie prawa,
    gdzie wszyscy wiedzieli jak to się skończy taka firma działała legalnie
    do czasu aż wmieszano w nią syna Tuskaszenki

    gregor

  • 4. Data: 2012-08-21 15:05:07
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 21 sierpień (wtorek), gdy o godzinie 13:49
    *SQLwiel* naskrobał(a):

    > O co więc ten cały szum?
    Pewnie sprawa ma drugie dno. Stawiam na lobby bankowe, które w ten
    sposób chce "wykończyć" konkurencję na przykład Skok-i.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2012-08-21 14:59:49

  • 5. Data: 2012-08-21 21:54:57
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2012-08-21 13:49, SQLwiel pisze:

    > Nikt tutaj AG nie potraktował poważnie.
    > Każdemu z odpowiadających/wyjaśniających sprawa śmierdziała na kilometr.
    > O co więc ten cały szum?

    O takich jak ten:
    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bulwersuje-mnie-kry
    tyka-klientow-Amber-Gold-list-czytelnika-2615580.htm
    l>
    który to nie miał "powiedziane i wytłumaczone" że nie należy się z AG
    zadawać.

  • 6. Data: 2012-08-21 22:12:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Bogdan B. napisał(a) :

> [...]
    l>
    > który to nie miał "powiedziane i wytłumaczone" że nie należy się z AG

    Takich klientów, co piszą "mam 6 lokat w AG" zamiast "miałem 6 lokat
    w AG [chlip]" ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2012-08-22 01:52:53
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "SQLwiel" ...

    > Nikt tutaj AG nie potraktował poważnie.
    > Każdemu z odpowiadających/wyjaśniających sprawa śmierdziała na kilometr.

    Do bycia wrobionym w AG byly potrzebne dwa skladniki: chciwosc i glupota.
    A tutaj, na ppb, jest wysokie stezenie chciwosci [:-)]
    ale bardzo niskie - totalnej glupoty.

    > O co więc ten cały szum?

    wakacje, sezon ogorkowy, brak innych tematow a NEWS musi byc
    PLUS
    duza kasa, czysta/jasna sprawa, seryjny przestepca

    ... bo np. takie przekrety Getinu jak Patero czy Kwartalny Zysk
    to juz sa zbyt skaplikowane dla ludu pracujacego.

    --
    T.F.

  • 8. Data: 2012-08-22 03:18:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "T.F." k1170n$t0o$...@i...gazeta.pl

    > Do bycia wrobionym w AG byly potrzebne dwa skladniki: chciwosc
    > i glupota. A tutaj, na ppb, jest wysokie stezenie chciwosci [:-)]

    Czyżby -- ilu z Was ma kilka szarytek do jednego
    Dobrego i na każdą bierze po 5 dych miesięcznie?

    > ale bardzo niskie - totalnej glupoty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-08-22 09:23:05
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Czyżby -- ilu z Was ma kilka szarytek do jednego
    > Dobrego i na każdą bierze po 5 dych miesięcznie?

    limit nie jest łączny?

    --
    radar

  • 10. Data: 2012-08-22 15:30:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k11c1o$p55$...@i...gazeta.pl

    > "T.F." k1170n$t0o$...@i...gazeta.pl

    > Czyżby -- ilu z Was ma kilka szarytek do jednego
    > Dobrego i na każdą bierze po 5 dych miesięcznie?

    A co do głupoty -- iluż zainwestowało w nieruchomości,
    we franki w filary, emerytury, fundusze powiernicze?...

    Ilu dało na Kościół w nadziei, że debil-ksiądz wymodli coś mądrego?
    (do tych i ja zaliczam się)

    Ilu dało w podatkach z wiarą, iż państwo zadba lepiej o niego niż
    on sam? (i do tych ja należę -- kiedyś płaciłem podatki ochoczo)

    -=-

    Dlaczego ja nie zainwestowałem w złote bursztyny? Bo grupa orzekła,
    że nie są koszerne. Ładny wystój wnętrz, czyste szyby w oknach, miłe
    panienki... Ale grupa powiedziała, że to nie jest koszerne, więc olałem
    i nawet przez chwilę nie żałowałem wysokich (nie wiem nawet, jak wysokich)
    procentów...

    -=-

    Grupa powiedziała: ,,nie inwestuj w to złoto'', rozum podpowiedział:
    ,,kup samodzielnie sztabkę złota i wsadź ją sobie w dupę, gdy złoto
    potanieje, a potanieje niechybnie...''. Więc chodziłem obok tych miejsc
    jak obok kościołów czy kantorów Grobelnego.

    Inna grupa (wstydzę się swej decyzji, więc nie powiem, o co
    chodzi) powiedziała: ,,wyciśnij z nich co się da, jak sok
    z cytryny'', ale ja nie posłuchałem i żałuję do dzisiaj,
    bo mnie tam wyciśnięto...

    Na innej grupie napisano: ,,nie wiąż się na stałe, bo za jakiś
    czas mogą cię źle traktować'' i mam za swoje, bo FreecoNET to
    skurwysyńska firma i choć z Tlenofonem było nieźle, teraz, po
    sprzedaniu Tlenofonu w ręce FCN jest bagno...

    Usenet pozwolił mi zaoszczędzić:

    -- masę czasu
    -- masę nerwów
    -- masę szmalu

    a nawet pozwolił mi zarobić szmal orzechowo-wisienny.
    (albo -- wiśniowo-orzechowy)

    -=-

    Zawsze podążanie w jakimś kierunku (o ile stabilne, świadome,
    ukierunkowane, wytrwałe, spokojne, beznamiętne, rozumne) daje
    dobre efekty. Jak wiatr nad wodą pędzi żaglówkę nie tam, gdzie
    wieje, ale tam, gdzie chce załoga tejże żaglówki, tak i wszelkie
    podążanie daje napęd, który można wykorzystać.

    -=-

    To tu mnie namawiano na Aero2 -- a ja zwlekałem, czego żałuję.
    To tutaj namawiano mnie na modem z DojczeBanku, którego nie
    wziąłem, czego żałuję.

    -=-

    Tu wytykano mi błędy, dzięki czemu się ich pozbywałem -- wiem,
    wielu stwierdzi, że tego nie widać. ;) Tu nawracano mnie na dobre
    (czy choćby lepsze od tych, którymi podążałem) drogi, czyszczono
    mój język [ciekawe, po co? -- Tusk sprzeda nas Niemcom i Rosjanom,
    język polski nie będzie potrzebny] i tu wreszcie budowaliśmy nasze
    dobre relacje z bankami czy instytucjami w ogóle -- dobre dla nas...

    -=-

    Zatem... Dlaczego część ludzi umoczyła:

    -- w opcjach
    -- we frankach
    -- w nieruchomościach
    -- złocie bursztynowym czy innym
    -- funduszach, emeryturach, filarach?...

    Czyż nie dlatego że ta część składała się z ludzi gardzących wiedzą
    i doświadczeniem innych ludzi? -- rozumnych, żyjących świadomie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'