  • 1. Data: 2019-09-04 20:05:54
    Temat: A propos kwitka dla klienta
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Pamiętacie może, że narzekałem, że sklepy drukują kwitek dla klienta
    jako jako drugi i każdy klient traci na tym 5 sekund?

    Otóż (już od jakiegoś czasu) mój osiedlowy krrfrrr drukuje (z jednej
    taśmy) paragon, kwit dla klienta i dopiero kwit dla siebie. Klient
    dostaje jeden nie do końca rozerwany papierek.

    Ostatnio zaczęli pytać czy klient chce. Ale swój twardo drukują i chowają.

    MJ

  • 2. Data: 2019-09-04 21:25:08
    Temat: Re: A propos kwitka dla klienta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A w biedronku nie.

  • 3. Data: 2019-09-04 22:19:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tam to biedota kupuje.
    Dla nich czas <> pieniądz.

    -----

  • 4. Data: 2019-09-04 22:48:11
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 04.09.2019 o 20:05, Michal Jankowski pisze:
    > Pamiętacie może, że narzekałem, że sklepy drukują kwitek dla klienta
    > jako jako drugi i każdy klient traci na tym 5 sekund?
    Pasjonujące!!
    Napisz coś więcej o tych 5 sekundach życia!!

  • 5. Data: 2019-09-04 23:14:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-09-04 o 22:48, jo44 pisze:
    > Napisz coś więcej o tych 5 sekundach życia!!

    Opowiadać można by długo tak samo jak o wyjmowaniu ładowarki z gniazdka,
    bezmyślnym sortowaniu śmieci, handlowaniu limitami co2
    Wiesz jak bardzo można tym uchronić "matuszkę ziemię"?
    Wiesz ile dobra można w skli globalnej uczynić dodając do siebie 5
    sekund? ;-)

    A ilu więcej klientów można obsłużyć i powiększyć zysk przybytku
    marketowego? ;-)

  • 6. Data: 2019-09-05 09:00:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ?