  • 1. Data: 2019-08-30 22:00:54
    Temat: Ksiegowanie Getin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Przelew z Santanter do Getinu, zlecony dzis o 14:52.
    W BZ ma status "wykonany", i jakis nr transakcji.

    A w getinie nie ma.

    Jak myslicie - za pozno bylo i nie wyszedl z BZ, czy Getin tak dlugo
    ksieguje ?

    J.

  • 2. Data: 2019-08-30 22:47:53
    Temat: Re: Ksiegowanie Getin
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 30.08.2019 o 22:00, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > A w getinie nie ma.
    >
    > Jak myslicie - za pozno bylo i nie wyszedl z BZ, czy Getin tak dlugo
    Jeszcze nie wyszedł z BZ. Santander ma ostatnią sesję wychodzącą o 14:45.
    Sesje w poszczególnych bankach: https://www.money.pl/banki/elixir/

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2019-08-31 08:11:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Santander z "konta jakie chcę" ma bezpłatne express elixiry - to tak na przyszłość.
    getout też obsługuje (warto sprawdzić, bo np. żubr nie - dopiero "ma mieć").

  • 4. Data: 2019-08-31 11:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mark" napisał w wiadomości grup

    >Jeszcze nie wyszedł z BZ. Santander ma ostatnią sesję wychodzącą o
    >14:45.
    >Sesje w poszczególnych bankach: https://www.money.pl/banki/elixir/

    To by tlumaczylo, ale czemu ma status "wykonany" ?
    I nawet potwierdzenie moge pobrac, z data wykonania 30.08.

    Fakt, ze patrzylem juz po 17-tej, to moze i byl wykonany ... na
    nastepna sesje, w poniedzialek rano.

    J.

  • 5. Data: 2019-09-01 02:03:34
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-31 o 11:42, J.F. pisze:
> [...]
    > I nawet potwierdzenie moge pobrac, z data wykonania 30.08.
    >
    > Fakt, ze patrzylem juz po 17-tej, to moze i byl wykonany ... na nastepna

    Skoro wykonany to wykonany. Zadzwoń sobie do Banku.

    --
    animka