  • 11. Data: 2004-06-12 13:04:37
    Temat: Re: 5,55% na lokacie w mBanku
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > A dlaczego nie podales POROWNYWALNEJ oferty?
    > Teza by sie nie potwierdzila?
    > Az musialem sprawdzic....

    Az musialem pomyslec o co Ci chodzi :-))
    Juz kumam - w mBanku od 500 zl. :-)

    A tak szczerze mowiac to dla kwoty np. 1k to de facto
    wszystko jedno jaki procent - tzn oczywiscie, ze
    fajnie jak jest wyzszy ale najlepiej trzymac tak male
    srodki na a'vista (np. 3,95% w VWBank)

    > mBank 12 m-cy > 500 PLN 5,55%
    > Lukas Bank 12 m-cy <10 kPLN 5,20% ;-)))))
    > Eurobank 12 m-cy < 10 kPLN 5,00% ;-))))
    >
    > Placa ci za takie dezinformowanie?

    Och, cudownie by bylo jakby mi ktos placil za nic :-)
    Jako mi sie nie udalo mi sie w ten sposob zdobyc
    pieniedzy ale jestem otwarty na propozycje :-)))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2004-06-14 15:35:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek Maliszewski wrote:

    > Ale Blad mowi rozsadnie. Na calym swiecie, a szczegolnie w Polsce,
    > mamy teraz trend wzrostu stop procentowych.

    ale to twoja zasługa - przekonał mnie Twoj "raport tygodniowy 2004-06-06"
    - WIBOR 1M jest na wykresie prognozy na 52 tygodnie :-)
    *** blad ***