  • 11. Data: 2014-10-20 14:56:49
    Temat: Re: 30 zębów Krokodyla
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5445048c$0$18073$6...@n...neostrada.pl

    > Inne tez sa dobre. Tzn inne uznanych firm, bo teraz to i chinskie sa.

    Nic mi po radach -- mnie trzeba drobnego ustroju.
    Kupiłbym tani (z jyska) gruby ustrój, gdyby maił duży cyfer_balt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-10-20 22:56:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-20 o 14:48, J.F. pisze:

    > Inne tez sa dobre. Tzn inne uznanych firm, bo teraz to i chinskie sa.

    Nie kwestionuje ... ale
    na dobrej baterii 3 - 4 lata wytrzymuje (na mniej dobrej polowe krócej)
    Jednak problemem jest nie tyle wymiana bateria co wymiana uszczelki
    która po rozszczelnieniu koperty również powinna być zmieniona (wg.
    producenta)
    - o ile sprzęt ma spełniać wymogi co do pracy w zanurzeniu
    Na razie jest jeszcze fabryczna, no ale nie schodzę na 200m :)

  • 13. Data: 2014-10-21 00:14:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m23sul$slr$...@n...news.atman.pl

    > Nie kwestionuje ... ale
    > na dobrej baterii 3 - 4 lata wytrzymuje (na mniej dobrej polowe krócej)

    Mnie wystarczy na 3 miesiące. :)

> [...]
    > - o ile sprzęt ma spełniać wymogi co do pracy w zanurzeniu
    > Na razie jest jeszcze fabryczna, no ale nie schodzę na 200m :)

    Ja ani nie schodzę w głąb szeolu tak nisko, ani
    w niebieskie wyżyny aż tak wysoko nie wnikam. ;)

    A ja dosiadam świni! Omijam wszystkie rafy!
    Popatrzcie, jeżeli prócz siebie cokolwiek widzicie!
    Korzystać, póki darmo rozdaję cyrografy!
    Szafuję krwią z palca, bo na to mnie stać!

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/m/mistrz_hieronimus.php

    Około 3 kwadransów przed północą łyknąłem Diffumax (teraz to inaczej jest
    nazywane) a rano było bardzo źle. Po łyknięciu kolejnej dawki kilka minut
    po pierwszej po południu PEFy skoczyły z 690 na 749 litrów na minutę. :)
    (to nie średnia, to absolutne maksimum zmierzone nieco ;) prymitywnym
    miernikiem) 30 września zbudziłem się z łomotem serca (niby było tylko
    110 na minutę, ale czułem to na całym ciele) i kłopotami okołooddechowymi.
    Od tego czasu biorę wziewne leki. 29 września wieczorem czułem się aż tak
    dobrze, że zrezygnowałem nawet z Allertecu. :) 30 września między 06 i 08
    rano było kiepsko. :)

    Miernik rzecz jasna przekłamuje -- w istocie mam znacznie niższe PEFy i FEV1.
    FEV1 to ilość wydmuchiwanego powietrza w 1 sekundzie intensywnego dmuchnięcia.
    (na wykresie tego nie umieściłem)

    16
    770

    760
    03 06 09 *
    750 Liczby to numery dni miesiąca; oznaczają
    05 * *13 * * * * 19
    740 wartości najwcześniejsze z danego dnia;
    01 * 04 *07 *10 * 15
    730 gwiazdki oznaczają wartości późniejsze;
    ^ PEF [litry/minutę] 30 02 * * * * *11 * * 18 *
    720 mierzyłem miej więcej co pół doby, ale
    | 22 25 * * 08 * * 14 * 17 *
    dni 710 od 30 września mierzyłem tuż przed
    +-11--13------17------------24---------*-------*-*--
    -*-*-------*---*-------*---*20--> 700 łyknięciem Diffumaxu i tuż po łyknięciu.
    | 19 *21 * 26 * * *12
    wrze 690