  • 11. Data: 2016-09-14 16:25:53
    Temat: Re: 100 zł łatwej premii i 10 biletów do kina dla młodych w PKO BP
    Od: "Com" <c...@c...com>

    > Tak, po prostu śmiech na sali.
    >
    > --
    > animka

    a to chyba, że na jakąś dobrą komedię pójdziesz...ja ta wolę horrory :D

  • 12. Data: 2016-09-14 18:57:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-14 o 16:20, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    biletów do kina (wystarczy jedna transakcja bezgotówkowa kartą). Krótki okres
    karencji - 31 sierpnia 2016 roku. Warunek? Oferta dla osób w wieku do 26 lat.
    Szczegóły na moim blogu: http://jakdorobic.com/comperia-bonus-fast50club-100-
    zl-premii-oraz-10-biletow-do-kina-w-zamian-za-zaloze
    nie-konta-dla-mlodych-w-banku-pko-bp/

    > Hej. To jest Konto dla Młodych dla osób do 26 r.ż., prowadzenie jest za 0 zł.

    Może teraz dla nowych i młodych jest na '0".
    Ja płacę 6,90.
    > Co do Smart Banku, oni przez dłuższy czas mieli ideologię, że nie będą dawać
    żadnych premii, bo ich konto jest full za 0 zł. Dlatego lepszy bilet niż nic, ale
    tylko w przypadku gdy ktoś miał zakładać konto w Banku Smart. Dla samego biletu się
    nie opłaca, podpisuje się pod tym jak najbardziej.

    Koleżanka robiła przelewy (prąd itd) i ucinają się wpisy, bardzo ważne
    wpisy np, nr.klienta.
    Do kitu chyba ten Smark Bank, bo głupawe przelewy z niego wychodzą.

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-09-14 18:59:03
    Temat: Re: 100 z? ?atwej premii i 10 bilet?w do kina dla m?odych w PKO BP
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-14 o 16:25, Com pisze:

    > a to chyba, ?e na jak?? dobr? komedi? p?jdziesz...ja ta wol? horrory :D

    Faktycznie. Wolę komedie niż horrory :-)
    Tak btw: ustaw sobie kodowanie na UTF-8.

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-09-15 11:38:03
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Niedługo Smart Bank i BIZ Bank połączą się w jeden - NestBank. Może będą mieli lepszy
    system online.

    Pozdrawiam, jakdorobic.com