  • 1. Data: 2016-09-09 01:07:32
    Temat: Raiffeisen Porażka^H^H^H^H^Hlbank
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Motyla noga,

    mam rachunek w tym pseudo-banku, ponieważ była promocja odsetek na koncie
    Wymarzony Cel. Promocja się dawno skończyła, ale za konto nie pobierają
    opłat, to sobie zostawiłem.

    Ostatnio miałem dwa razy potrzebę skorzystać:

    * 02 września, piątek, 13:30 - awaria r-bank, mieli 03 września od północy
    planowe wdrożenie - wtedy myślałem, że ta piątkowa awaria wynika z
    przygotowań do wdrożenia

    * 08 września, czwartek, 11:30 - awaria r-bank, no to mi raczej rozjaśniło,
    że ten bank to jedna wielka porażka i widocznie mają te awarie ciągle

    Ogólnie cały ten r-bank to jakieś gówno napisane we flashu - i jak nie
    chodzą backendy, to zamiast się kulturalnie wyświetlić i sypnąć błędem,
    aplikacja flashowa po prostu wisi w połowie ładowania się. Najpierw
    myślałem, że to wina mojej przeglądarki, dopiero jak na innej przeglądarce
    było to samo to pomyślałem sobie że to kolejna awaria w banku.

    Teraz wdrożyli w weekend jakiś nowy r-bank, ale wymaga podpisania umowy
    (elektronicznie, zgoda na OWU), to niestety nie dowiem się jak wygląda.

    W każdym razie, jeżeli ktoś chce mieć dostęp do swoich środków wtedy, gdy ma
    na to ochotę, a nie tylko wtedy jak akurat działa system r-bank (czyli
    raczej rzadko), to nie polecam. Właściwie to zdecydowanie nie polecam tego
    gówna, któremu się wydaje że jest bankiem.

    Raiffeisen Polbank - system bankowości elektronicznej r-bank fatalnie
    utrzymywany od strony technicznej - częste awarie uniemożliwiające
    całkowicie korzystanie z tego systemu.

    Swoją drogą - 45 minut niedostępności 02 września i 45 minut niedostępności
    08 września, to jest razem 90 minut, a mamy dopiero 09 września. I też
    podejrzewam, że nie trafiłem na wszystkie awarie, bo niby jakim cudem akurat
    w tych dokładnie dwóch momentach gdy potrzebowałem z tego gówna skorzystać,
    to może akurat wtedy system nie działał, a tak to działał - jasne.

    Plus, że na infolinii jest automatyczny komunikat informujący, że r-bank
    leży. Tylko możliwe, że on tak często leży, że było bardzo celowe wdrożenie
    takiego komunikatu.

    Ale to są ciule w tym Raiffeisenie. Przecież 1.5 godziny z 720 jakie ma
    miesiąc, to już jest dostępność ledwie 99.8% czasu. Jestem prawie pewien, że
    mają na 99.6% ustawiony próg metryki, takiej że jak się ją przekroczy to
    zarząd banku powinien uznać system za wielkie gówno i go wywalić na
    śmietnik. Ciekawe, czy tak zrobią.

    W każdym razie - omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2016-09-25 16:22:20
    Temat: Re: Raiffeisen Porażka^H^H^H^H^Hlbank
    Od: n...@p...pl

    a jak to gówno jeszcze będzie zrepolonizowane
    czytaj obłożone wysokimi opłatami, to wtedy
    już w ogóle nie ma po co zakładać tam konta