30 stycznia 2018 roku spółka BRAND 24 S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect. Jest to pierwszy debiut na tym rynku w 2018 roku. Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand24 służącego do monitorowania treści w Internecie.
Spółka Brand 24 S.A. została założona przez Michała Sadowskiego (obecnie Prezesa Spółki), Piotra Wierzejewskiego, Karola Wnukiewicza oraz Dawida Szymańskiego we wrześniu 2011 roku. Pierwszą siedzibą spółki była Warszawa. W 2011 roku 30% udziałów w spółce objęła spółka LARQ S.A. notowana na Rynku Głównym.
W 2014 roku Emitent uruchomił testową wersję globalną oprogramowania Brand 24. W tym samym roku pozyskał pierwszych klientów ze Stanów Zjednoczonych. W 2016 roku Venture Inc S.A. (twórcy i kluczowi menadżerowie LiveChat Software) zainwestował w 11,5% akcji Emitenta. W tym samym roku liczba klientów oprogramowania Brand 24 przekroczyła 1000. W 2017 roku Emitent podjął decyzję o przeniesieniu siedziby do Wrocławia. Na koniec 2017 roku liczba klientów przekroczyła 2000.
Działalność Grupy prowadzona jest w ramach dwóch spółek: Brand 24 S.A., która prowadzi działalność na polskim rynku usług monitoringu Internetu oraz Brand 24 Global Inc, która odpowiada za obsługę klientów spoza Polski. Emitent posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym Brand 24 Global Inc.
fot. ilkercelik - Fotolia.com
Debiut BRAND 24 S.A. na NewConnect
Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand24 służącego do monitorowania treści w Internecie.
Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand24 służącego do monitorowania treści w Internecie, m.in. w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter, na blogach, forach oraz w serwisach informacyjnych.
Oprogramowanie Brand24 zgodnie z kryteriami zdefiniowanym przez użytkownika zbiera i wstępnie analizuje publiczne wzmianki na temat: marek, produktów oraz ogólnie poruszanych tematów zawierających monitorowane słowa kluczowe. Oprogramowanie dostępne jest w wersji web (za pośrednictwem przeglądarki internetowej) oraz w formie aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android oraz iOS.
Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w Dokumencie Informacyjnym Brand24 monitoruje ok. 50 000 słów kluczowych dla klientów pochodzących z ponad 85 krajów m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, Polski, Indonezji, Włoch, Bułgarii, Kanady, Singapuru, Emiratów Arabskich oraz Australii. W gronie użytkowników narzędzia Brand 24 znajdują się takie marki jak Intel, Carlsberg, IKEA, Raiffesen Raiffeisen Polbank, H&M, Vichy, GlaxoSmithKleine, czy Credit Agricole. Technologia wykorzystywana przez Emitenta została stworzona wewnętrznie przez zespół założycieli i pracowników Spółki. Od ponad 6 lat technologia ta jest cały czas rozwijana.
O emitencie
-
Nazwa spółki: BRAND 24 S.A.
-
Debiut w 2017 r. na NC: 1
-
Sektor/spółka w sektorze: Oprogramowanie
-
Miejsce siedziby: Wrocław
-
Przedmiot działalności: Emitent jest twórcą i dostawcą oprogramowania analitycznego Brand24 służącego do monitorowania treści w Internecie
-
Subskrypcja/sprzedaż (T/N, prywatna/publiczna):
-
Oferta prywatna: 110.000 akcji serii I
-
Sprzedaż: 79.885 akcji serii A oraz 5.500 akcji serii B
-
Wartość oferty: Oferta prywatna: 3.493.600 zł
-
Wartość sprzedaży: 2.711.827,6 zł
-
Cena emisyjna/sprzedaży:
-
Cena emisyjna akcji serii I: 31,76 zł
-
Cena sprzedaży akcji serii A i B: 31,76 zł
-
Kurs odniesienia: 31,76 zł
-
Wartość spółki: 63.505.390,40 zł
-
Wartość instrumentów wprowadzanych: 63.505.390,40 zł
-
Autoryzowany Doradca: CC Group sp. z o.o.
-
Animator: DM BOŚ S.A.