eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniknęło mi konto › zniknęło mi konto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zniknęło mi konto
    From: pueblo <n...@n...pl>
    User-Agent: Xnews/2009.05.01 Mime-proxy/2.3.c.1 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 17 Apr 2020 20:31:54 GMT
    Lines: 7
    Message-ID: <5e9a123a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.151.45.197
    X-Trace: 1587155514 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 89.151.45.197:14522
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650733
    [ ukryj nagłówki ]

    Konto BNP. Zalogowałem się normalnie dzisiaj wieczorem(rano było ok) i
    powitała mnie informacja "nie posiadasz kont". Za to posiadam nadal kartę
    do konta, którego nie ma. Mogę też otworzyć konto. Sprawdziłem - nie ma
    żadnych prac konserwacyjnych, na innej przeglądarace to samo. Na
    szczęście nie miałem tam prawie nic.
    Pół godziny później konto wróciło na miejsce. Jak mogłem w to zwątpić?
    Nic podobnego, nigdy, w żadnym innym banku mi się nie zdażyło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1