  • 1. Data: 2004-03-09 11:09:00
    Temat: zmiany w regulaminie
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    tego ze bank moze dokonywac zmian oplat za przelewy bez dodatkowej zgody
    klienta to wiem, na przykladzie mBanku :) ale czy np. moze wprowadzic na
    podobnej zasadzie oplaty za prowadzenie konta?

    pozddrawiam, Radek

  • 2. Data: 2004-03-09 11:11:55
    Temat: Re: zmiany w regulaminie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >ale czy np. moze wprowadzic na
    > podobnej zasadzie oplaty za prowadzenie konta?

    Oczywiście, że może. I raczej nie są to zmiany w regulaminie (chyba, że w
    regulaminie masz expressis verbis zapisaną bezpłatnośc konta ;-)))) tylko po
    prostu w toip.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-03-09 11:22:26
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    "Glenn"

> [...]
    > regulaminie masz expressis verbis zapisaną bezpłatnośc konta ;-)))) tylko

    to ci skurczybyki ;-) a czy bank moze w jakikolwiek sposob wywrzec na
    kliencie presje "niezamkniecia" konta? czy moze jest to decyzja dobrowolna w
    kazdym momencie?

  • 4. Data: 2004-03-09 11:24:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to ci skurczybyki ;-) a czy bank moze w jakikolwiek sposob wywrzec na
    > kliencie presje "niezamkniecia" konta? czy moze jest to decyzja dobrowolna
    > kazdym momencie?

    A jak myslisz ;-) ? I jak sobie wyobrażasz takie "wywarcie presji" ;-))))) ?
    Zakładając konto zawierasz umowe z bankiem, którą możesz wypowiedzieć w
    każdym czasie. W zależności od banku różne są tylko okresy wypowiedzenia.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-03-09 12:19:29
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "r.a.d.z.i.u.", używający adresu <c...@p...onet.pl>
    napisał:
    > to ci skurczybyki ;-) a czy bank moze w jakikolwiek sposob wywrzec na
    > kliencie presje "niezamkniecia" konta? czy moze jest to decyzja
    > dobrowolna w kazdym momencie?

    Najprosciej przyznac dostatecznie duzy limit kredytu w koncie, ale wyslac
    klientowi "niechciana" KK ;)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 6. Data: 2004-03-09 12:20:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Najprosciej przyznac dostatecznie duzy limit kredytu w koncie,

    To jest dość dobry sposób na "presję" ;-))))

    >ale wyslac
    > klientowi "niechciana" KK ;)

    Ten jest gorszy, bo mozna mieć nadal KK nie mając konta ( z wyjątkiem mb,
    ale tam konto jest za free)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-03-09 21:04:20
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Ten jest gorszy, bo mozna mieć nadal KK nie mając konta ( z wyjątkiem mb,
    > ale tam konto jest za free)

    Coś się zmieniło, że w Multi można mieć KK bez konta? :-o

    Pozdrawiam,
    Washko