  • 1. Data: 2010-08-16 07:47:58
    Temat: zmiana w toip BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wchodzę na stronę, patrzę a tutaj nowa wersja toip obowiązująca od
    dzisiaj (16.08)...

    zainteresowanych zapraszam do lektury:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/tar
    yfa_dla_ciebie.pdf

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    czy bank informował, że coś w toip się od dzisiaj zmienia?

  • 2. Data: 2010-08-16 08:19:18
    Temat: Re: zmiana w toip BZWBK
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > wchodzę na stronę, patrzę a tutaj nowa wersja toip obowiązująca od
> [...]

    Nie. Przynajmniej ja nic nie zauważyłem. Czy "Zespół BZWBK" zechciałby
    powiedzieć co sięzmieniło?
    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 3. Data: 2010-08-16 09:29:45
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Nie. Przynajmniej ja nic nie zauważyłem. Czy "Zespół BZWBK" zechciałby
    > powiedzieć co sięzmieniło?
    > KJ
    chyba 3 zeta za prowadznie konta wydajesz&zarabiasz. m.

  • 4. Data: 2010-08-16 09:42:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > chyba 3 zeta za prowadznie konta wydajesz&zarabiasz. m.

    nadal jest 7 zł...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-08-16 12:40:28
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Nie. Przynajmniej ja nic nie zauważyłem. Czy "Zespół BZWBK" zechciałby
    > powiedzieć co sięzmieniło?
    > KJ

    Tylko jeden drobny szczegół. Zmiana związana jest z obniżeniem opłaty
    z 5 zł na 3 zł za wypłaty gotówki
    w bankomatach kartami partnerskimi MasterCard PayPass wydanymi dla
    SKOK
    im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego. (Rozdział VI, pkt 5 i 6 TOiP).

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 6. Data: 2010-08-16 16:22:46
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

[...]

    Czy SKOK im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego został może placówką
    partnerską BZ WBK ?

    "4. Wypłata gotówkowa w oddziale BZ WBK i placówce partnerskiej BZ
    WBK"

    Damian

  • 7. Data: 2010-08-17 13:10:13
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > Czy SKOK im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego został może placówką
    > partnerską BZ WBK ?

    Nie, w tym zakresie nic się nie zmieniło.