  • 1. Data: 2004-06-30 22:08:41
    Temat: zmiana stóp...
    Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net>

    ...procentowych oczywiscie ;-)
    jakos nie zauwazylem watku o tym dzis :-)
    Juz wszystko zostalo powiedziane?
    Jak na razie zauwazyc mozna nagly spadek walut (nie wiem czy
    zwiazany) - jak myslicie - jak sie zachowają waluty obce
    w najblizszym (tydzien?) czasie?
    Jakies realne sugestie? Ciekawym :-)

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-07-01 06:34:52
    Temat: Re: zmiana stóp...
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    "Sierp"

    > ...procentowych oczywiscie ;-)
    > jakos nie zauwazylem watku o tym dzis :-)
    > Juz wszystko zostalo powiedziane?

    zgadnę: bo kto miał (bank), ten już dawno zareagował? ;)
    vide:
    1. lukas lokata roczna nawet na 5,7 stałe
    2. mBank podwyżka, było na liście
    3. VWBD - podwyżka lokat, nowe lokaty, było na liście
    4. Bank Przemyslowy Łódź - 3 miesięczna 5,20 stałe
    5. EuroBank 4,70/4,80 3 miesiące stałe/zmienne (chyba)

    ;) banki (niektóre co prawda) i lista pbb juz skonsumowały te podwyżkę
    ;)))

    teraz czas na maruderów w podnoszeniu lokat, nieco szybsze zapewne
    podniesienie oprocentowania zmiennych kredytów (a może nie jescze po tej
    podwyżce?)

    > Jak na razie zauwazyc mozna nagly spadek walut

    tak, ale chyba nie ogromy...

    > (nie wiem czy
    > zwiazany) - jak myslicie - jak sie zachowają waluty obce
    > w najblizszym (tydzien?) czasie?
    > Jakies realne sugestie? Ciekawym :-)

    nie wiem, też jestem ciekaw...

    pozdrawiam