  • 1. Data: 2004-06-30 19:34:34
    Temat: Odmieniony Lukas - priorytet zlecenia
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    Witam wszystkich.
    Przypisywanie priorytetow zleceniom (np. przelewu) uwazam za dobry pomysl. W
    przypadku braku wystarczajacych srodkow na realizacje wszystkich zlecen moze
    sie przydac. Samo okreslenie priorytetu uwazam natomiast za dziwne.
    Priorytet przyjmuje wartosci od 6 (najwyzszy) do 9 (najnizszy). Dlaczego
    takie wartosci i w takiej kolejnosci?? Moze ktos wie... I mnie oswieci. :))
    Ciekawe, czy system pozwala nadac ten sam priorytet dwom zleceniom, a jesli
    tak, to jak sie zachowuje przy ich realizacji.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-06-30 20:00:29
    Temat: Re: Odmieniony Lukas - priorytet zlecenia
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Jun 2004 21:34:34 +0200, w <cbv4c0$mqh$1@achot.icm.edu.pl>, "Veetold"
    <v...@p...pl> napisał(-a):

    > Ciekawe, czy system pozwala nadac ten sam priorytet dwom zleceniom, a jesli
    > tak, to jak sie zachowuje przy ich realizacji.

    "ORDER by priorytet DESC,data_zlozenia ASC" ? ;)

  • 3. Data: 2004-06-30 20:50:13
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    > Ciekawe, czy system pozwala nadac ten sam priorytet dwom zleceniom, a
    jesli
    > tak, to jak sie zachowuje przy ich realizacji.

    No... Prawie.
    W tym przypadku
    "ORDER by priorytet ASC,data_zlozenia ASC"

    Bo im mniejsza liczba tym większy priorytet (w rozwiazaniu Lukasa). ;-))