  • 1. Data: 2011-12-13 11:45:18
    Temat: zalozylem 9 lokat w bgz optima
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Cytat ze strony BGŻ optima
    "Maks. kwota jednej lokaty to 13 500 zł. W ramach jednego Konta
    BGŻOptima możesz otworzyć maks. 8 takich lokat, na łączną kwotę 108 000 zł."

    A mi się udało założyć 9 lokat, co prawda na łączną kwotę mniejszą niż
    108 000 zł

    Albo bug w ich systemie, albo zamiast 8 lokat mieli na myśli, że
    maksymalnie na lokatę dzienną można łącznie wrzucić tylko 108 tys

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-12-13 11:52:22
    Temat: Re: zalozylem 9 lokat w bgz optima
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 12:45:18 +0100, lolekanabolek napisał(a):

    > A mi się udało założyć 9 lokat, co prawda na łączną kwotę mniejszą niż
    > 108 000 zł

    9 lokat dziennych jednocześnie otwartych, czy po prostu 9 lokat?

  • 3. Data: 2011-12-13 12:10:41
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 12:52, jureq pisze:

    > 9 lokat dziennych jednocześnie otwartych, czy po prostu 9 lokat?
    wczesniej miale 4 lokaty otwarte i przed chwilą otworzyłem 6 kolejnych

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2011-12-13 12:11:23
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 13:10, lolekanabolek pisze:

    > wczesniej miale 4 lokaty otwarte i przed chwilą otworzyłem 6 kolejnych

    errata:
    zamiast 6 powinno być 5 ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2011-12-13 12:19:12
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2011 13:11:23 +0100, lolekanabolek napisał(a):

    > errata:
    > zamiast 6 powinno być 5 ;-))

    Nadal nie piszesz czy wszystkie te lokaty to są lokaty jednodniowe.

  • 6. Data: 2011-12-13 12:20:28
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 13:19, jureq pisze:

    > Nadal nie piszesz czy wszystkie te lokaty to są lokaty jednodniowe.

    sorry, wszystkie są jednodniowe

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2011-12-13 16:30:31
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

> [...]
    >
    > Albo bug w ich systemie, albo zamiast 8 lokat mieli na myśli, że
    > maksymalnie na lokatę dzienną można łącznie wrzucić tylko 108 tys

    9 lokat to nic. Ja mam otwartych ponad 30 Jak optymalizowac to na całego :)

    Damian

  • 8. Data: 2011-12-13 17:11:39
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    On Tue, 13 Dec 2011 17:30:31 +0100, "Damian News"
    <s...@s...net.pl> wrote:
    > 9 lokat to nic. Ja mam otwartych ponad 30 Jak optymalizowac to na
    całego :)

    > Damian
    a po ile chodzi optymalizacja lokat w BGZ optima?

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2011-12-15 16:30:37
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Mam pytanie, czy jest tutaj poślizg czasowy przy zakładaniu lokat?

    Wiadomo w Aliorze niedawno kradli jeden dzień na założenie lokaty to
    już nie opłacało się wysyłaś środkó w piątek bo do poniedziałku leżały
    za free.

    Jak jest z Optimą? jutro wyślę rano i od kiedy lokaty ruszą?

  • 10. Data: 2011-12-15 20:58:31
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Jak nie będa mieli poślizgu z księgowaniem przelewów to do 16:30 powinno się
    udać załżzyć.
    Jak coś to poleżą na 4,6 %