eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Komunikaty błędów Optimy - Coś znaczą?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2011-12-12 17:56:21
    Temat: Komunikaty błędów Optimy - Coś znaczą?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Też dzielnie, acz nieskutecznie walczyłem (od 15 do 19) z lokatą w bgż
    ptima. Jedną niestety zerwałem, ale żadnej nie założyłem. Takie komunikaty
    zdarzyło się mi zobaczyć:
    .....................................
    Wystąpił błąd:
    (jeden z n/w komunikatów)
    KCERROR : Error when calling routine PIR1R.
    KCERROR : Problem during write in table CCD53.
    KCERROR : Argument of table must be specified.
    KCERROR : Error when creating a money market contract.
    Błąd technicznySpróbuj ponownie później. (FE/TUX/TPCALL/BIH1/13)
    (i zawsze):
    Wybierz transakcję w lewym oknie (Co za cudowne okno, tam znajdziesz
    panaceum na każdą dolegliwość optimy)
    ...............................................
    Witaj!
    Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu transakcyjnego.
    Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było jeszcze wygodniejsze.
    Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to przy odłączonym dostępie
    dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność. Serwis
    powinien działać już wkrótce.
    Dziękujemy za cierpliwość.
    Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku do
    piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
    Zespół BGŻOptima
    .........................................
    Zostałeś wylogowany z BGZOptima
    ........................................

    Wygląda na to, że ich heroiczny bój o miano najgorszego banku, zakończy się
    pełnym sukcesem. Pomimo, że pani Ania nawet własnego słowa i ciała nie
    skąpi.
    Pzdr.




  • 2. Data: 2011-12-12 20:34:25
    Temat: Re: Komunikaty błędów Optimy - Coś znaczą?
    Od: "newsy" <h...@g...com>


    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    news:jc5f86$chk$1@inews.gazeta.pl...
    > Też dzielnie, acz nieskutecznie walczyłem (od 15 do 19) z lokatą w bgż
    > ptima. Jedną niestety zerwałem, ale żadnej nie założyłem. Takie komunikaty
    > zdarzyło się mi zobaczyć:
    > .....................................
    > Wystąpił błąd:
    > (jeden z n/w komunikatów)
    > KCERROR : Error when calling routine PIR1R.
    > KCERROR : Problem during write in table CCD53.
    > KCERROR : Argument of table must be specified.
    > KCERROR : Error when creating a money market contract.
    > Błąd technicznySpróbuj ponownie później. (FE/TUX/TPCALL/BIH1/13)
    > (i zawsze):
    > Wybierz transakcję w lewym oknie (Co za cudowne okno, tam znajdziesz
    > panaceum na każdą dolegliwość optimy)

    Noszsz też dziś analogicznie zamiarowałem, aż odłączyli dokumentnie dostęp
    dla klientów.
    Przyznam, że jak dostałem w ubiegłym tygodniu maila z uprzedzeniem o
    wolniejszym działaniu stron, to aż zapunktowali (mało, ale zawsze to coś).
    To co teraz się wyprawia, to już nie jest masakra, a kompromitacja.
    A lektura o kolejnych "wtopach" zaczyna być nużąca.
    Deklarowane w komunikacie udoskonalenia to podejrzewam usuwanie awarii, albo
    przepychanie łącz, ew. dostawianie serwerów (oby!).
    Ech. szkoda gadać.
    pozdr


    ==
    http://stukon.blogspot.com/
    Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta




    > ...............................................
    > Witaj!
    > Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu
    > transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było
    > jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to
    > przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za
    > tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.
    > Dziękujemy za cierpliwość.
    > Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    > Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku
    > do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
    > Zespół BGŻOptima
    > .........................................
    > Zostałeś wylogowany z BGZOptima
    > ........................................
    >
    > Wygląda na to, że ich heroiczny bój o miano najgorszego banku, zakończy
    > się pełnym sukcesem. Pomimo, że pani Ania nawet własnego słowa i ciała nie
    > skąpi.
    > Pzdr.
    >
    >
    >


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1