  • 1. Data: 2005-09-15 20:29:45
    Temat: za stary na kredyt
    Od: tenesu <t...@n...net>

    polecam:

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34314,2918821.html

    --
    tenesu

  • 2. Data: 2005-09-15 20:33:40
    Temat: Re: za stary na kredyt
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@n...net> napisal(a):
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34314,2918821.html

    Pan profesor powinien być świadomy, że bank nie ma obowiązku mu pożyczać
    pieniędzy...
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-09-15 20:48:56
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dgclr4$n44$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    s...@W...samotnik.art.pl says...

    > Pan profesor powinien być świadomy, że bank nie ma obowiązku mu pożyczać
    > pieniędzy...

    No wlasnie. " (...)iz. na z?oz.ony pisemny wniosek bank obowia;zany
    jest, w przypadku odmowy, odpowiedziec' na pis'mie z uzasadnieniem
    motywów swojej decyzji i z pouczeniem o przys?uguja;cych klientowi
    s'rodkach odwo?awczych "

    O ile wiem to takiego obowiazku zupelnie nie ma, a srodki odwolawcze to
    niby gdzie mialyby byc? Burmistrz? Wojewoda? Lokalna wspolnota
    mieszkaniowa? :))

    AP

  • 4. Data: 2005-09-15 20:49:55
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Pan profesor powinien być świadomy, że bank nie ma obowiązku mu pożyczać
    > pieniędzy...

    Obowiązku nie ma, ale też jako instytucja niejako publiczna powinna
    traktować klientów poważnie. A tu powagi nie było, wręcz przeciwnie.

  • 5. Data: 2005-09-15 20:55:00
    Od: trainer <t...@p...org>

    Samotnik wrote:

    > Pan profesor powinien być świadomy, że bank nie ma obowiązku mu pożyczać
    > pieniędzy...

    przeczytaj całość: gość za pierwszym razem pogodził się z decyzją banku
    sprzeciw (uzasadniony moim zdaniem) budzi drugie podejście, zainicjowane
    przez bank a potem w mało elegancki sposób zakończone.

    jeżeli będziesz się starał o kredyt w niemieckim banku i nie dostaniesz
    go to pal to licho, ale jeżeli dostaniesz zaproszenie do wzięcia
    kredytu, ale odpadniesz na jakimś etapie ze względu na narodowość to
    chyba nie będziesz się czuł komfortowo z tym, bo "bank nie ma obowiązku...?"

    trainer

  • 6. Data: 2005-09-16 04:42:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tenesu napisał(a):
    > polecam:
    >
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34314,2918821.html

    No i co w tym dziwnego ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-16 06:56:31
    Od: "berber" <2berber(cv)@gazeta.pl>

    > No i co w tym dziwnego ?

    I ty nie rozumiesz tego (jeszcze) młody sprawny uczestniku wyścigu
    szczurów?
    Zrozum ład korporacyjny ma na celu dobro korporacji a nie jakiegoś człowieka
    obojętnie czy to twój ojciec czy ty.
    Brb

  • 8. Data: 2005-09-16 07:13:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    berber napisał(a):
    > Zrozum ład korporacyjny ma na celu dobro korporacji a nie jakiegoś człowieka
    > obojętnie czy to twój ojciec czy ty.

    To jest instytucja, która chce zarabiać, czy fundacja pomocy?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-09-16 07:28:08
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-16 09:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Marcin Nowakowski, gdy pisał(a):

    > To jest instytucja, która chce zarabiać, czy fundacja pomocy?

    Po pierwsze, to akurat w opisywanym przypadku mogłaby zarobić. Niektórzy
    starsi profesorowie są dosyć dochodowi. Ten akurat jest.
    Nawet (a może tym bardziej) instytucja nastawiona na dochód, mogła by
    się pokusić o lepsze rozeznanie konkretnych przypadków.
    Po drugie , orientacja na zysk nie powinna skutkować arogancją.
    Po trzecie, czy ktoś prosił ten bank o *pomoc*?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 10. Data: 2005-09-16 07:32:20
    Od: "berber" <2berber(cv)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dgdr7l$j3q$1@news.dialog.net.pl...

    > To jest instytucja, która chce zarabiać, czy fundacja pomocy?
    Jeżżżżuuu :-(
    Może z punktu widzenia jakiegoś pedagoga albo socjologa źle się
    wypowiadam ale takie bezmyślne wypowiedzi ładują mnie agresją.
    Proszę klonie odpowiedz mi co jest dla kogo:
    Ludzie dla banku czy bank dla Ludzi ?
    Brb
    PS. Może zmiana zasad pisowni na dużą literę człowiek, ludzie
    pozwoliła by niektórym wcześniej tłumaczć hierarchię wartości?