  • 41. Data: 2019-05-08 08:30:39
    Temat: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > I tu masz przykład na to, że skan oryginalnego dowodu dobrze mieć "w systemie" -
    oczywiście nie po to, by był aby był, ale po to, by się wyświetlał na ekranie, gdy
    idzie jakakolwiek operacja "na dowód" - w takiej sytuacji "dowód kolekcjonerski" z
    fotką złodzieja traci moc.

    A czy pracownik banku obsługujący klienta ma w ogóle wgląd w skany
    dowodu zapisane w ich systemie?

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2019-05-08 08:37:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Nie wiem, a banków sporo - ale dobrze by było, gdyby miał, przynajmniej na japę.
    Podgląd wzoru podpisu mają na ekranie - raz mi koleś w kasie zakwestionował i
    musiałem na nowo składać wzór.

  • 43. Data: 2019-05-13 13:21:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2019 08:13:19 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > O ludziu, ależ zespół USI...
    > A przemyślałeś, że to wszystko naprawdę ma sens?

    Znaczy machałeś rączkami przed kamerą, zamykałeś/otwierałeś oczy i inne głupie rzeczy
    robiłeś aby móc założyć konto? Jak mocna dasz się ośmieszyć żeby konto w banku mieć?
    Pajacyka w miejscu publicznym o bankowej kamery zrobisz?
    > Z klaunów zaś się nie śmiej poza występami - ci po szkole cyrkowej są tak
    wysportowani, że naprawdę szacun.

    Ale to ich zawód a nie wygłupy przed bankowa kamerą

  • 44. Data: 2019-05-13 13:55:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 13 maja 2019 13:21:32 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    mieć? Pajacyka w miejscu publicznym o bankowej kamery zrobisz?

    Od zamykanie oczu i machania ręką przed twarzą do swojego telefonu w domu - do
    publicznego pajacyka jest bardzo, bardzo daleko.
    Myślisz, że to kompromitujące nagranie wycieknie? To już premierem nie zostanę :(

    Ale konto w N26 polecam - teraz już nie trzeba robić głupich min, nie ma wideorozmowy
    do weryfikacji, jedynie 4 fotki dowodu oraz selfie.