  • 1. Data: 2002-03-06 20:00:12
    Temat: wysokosc odsetek??
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Kwota 4600, lokata zawarta 21 lutego, zerwana 4 marca, oprocentowanie 1,5%.
    Mozecie mi powiedziec jak oni licza te odsetki? Wyliczono mi 1,34:) za nic
    mi tyle nie chce wyjsc a chcialabym obliczyć co do grosza. Dzieki za
    podpowiedź.
    Aga

  • 2. Data: 2002-03-06 20:09:43
    Temat: Re: wysokosc odsetek??
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    aga wrote:

> [...]
    > Mozecie mi powiedziec jak oni licza te odsetki? Wyliczono mi 1,34:) za nic
    > mi tyle nie chce wyjsc a chcialabym obliczyć co do grosza. Dzieki za

    hmmm... mi wychodzi 1,66

  • 3. Data: 2002-03-06 20:42:46
    Temat: Odp: wysokosc odsetek??
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik Marcin F <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...

    > hmmm... mi wychodzi 1,66

    Odjąłeś oczywiscie podatek?
    Aga

  • 4. Data: 2002-03-06 20:52:54
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    aga wrote:

    > Odjąłeś oczywiscie podatek?
    > Aga

    tak
    odsetki=[oprocentowanie za dzien]*[ilosc dni lokaty]*[sciagniecie
    20%belkowego]*[kwota lokaty]

    czyli [0,015/365]*[11]*[0,8]*[4600]=1,66

  • 5. Data: 2002-03-06 20:59:54
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 06 Mar 2002 21:52:54 +0100, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    >tak
    >odsetki=[oprocentowanie za dzien]*[ilosc dni lokaty]*[sciagniecie
    >20%belkowego]*[kwota lokaty]
    >
    >czyli [0,015/365]*[11]*[0,8]*[4600]=1,66

    Podstawa opodatkowania to 2 zł.

    BAH

  • 6. Data: 2002-03-06 21:21:32
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Jak sie liczy te dni: z 21 włacznie i do 3 marca? Czy jak?
    Ale i tak nie wychodzi 1,34:)
    Aga

  • 7. Data: 2002-03-06 21:26:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "aga"
> [...]
    nic
    > mi tyle nie chce wyjsc a chcialabym obliczyć co do grosza. Dzieki za

    to jest nieprawidlowy wynik - w zaden sposob nie da sie takiego uzyskac
    przy podanych przez ciebie warunkach.
    powinno sie to liczyc jako 4600 * 11 dni * 1,5 / 36500 = 2,08 PLN
    podstawa opodatkowania 2,00 PLN; podatek 0,40 PLN
    do wyplaty 2,08 - 0,40 = 1,68 PLN

    Nawet jak cie oszukali na 1 dzien albo zapomnieli o obliczaniu podatko od
    zaokraglonej podstawy to nijak nie wychodzi 1,34 do wyplaty

    Napisz jak sie dowiesz jak to liczyli
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-06 21:41:55
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a661hk$iqj$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Nawet jak cie oszukali na 1 dzien albo zapomnieli o obliczaniu podatko od
    > zaokraglonej podstawy to nijak nie wychodzi 1,34 do wyplaty

    Dlaczego liczysz podatek od 2 zł a nie od 2,o8 zł (liczy sie od pełnych
    złotych?)
    Aga

  • 9. Data: 2002-03-06 23:37:30
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Marcin F pisze:

    >tak
    >odsetki=[oprocentowanie za dzien]*[ilosc dni lokaty]*[sciagniecie
    >20%belkowego]*[kwota lokaty]
    >
    >czyli [0,015/365]*[11]*[0,8]*[4600]=1,66

    Z tym podatkiem to jest inaczej. Dla lokat podatek jest ściągany
    CODZIENNIE czyli np: jeśli 1 dnia naliczono Tobie 1 zł odsetek to od
    tego zabierany jest podatek (masz 80gr.) i przy kapitalizacji odsetek
    znowu zabierane jest 20%.

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 10. Data: 2002-03-07 08:44:43
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Mar 2002 22:26:23 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >powinno sie to liczyc jako 4600 * 11 dni * 1,5 / 36500 = 2,08 PLN
    >podstawa opodatkowania 2,00 PLN; podatek 0,40 PLN
    >do wyplaty 2,08 - 0,40 = 1,68 PLN

    Czy opodatkowane nie powinny byc tylko odsetki z marca???
    Z Twoich obliczen wynika, ze podatek bedzie zaplacony takze za odsetki
    przypadajace na luty.
    Pozdrawiam
    Bartek Bartoszewicz