  • 1. Data: 2002-03-06 19:26:49
    Temat: Najlepszy Private Banking
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jaki bank oferuje najlepszy Private Banking? Zero opłat i dużo atrakcji?
    Oczywiście ważne jest bezpieczeństwo.
    Czyli jaki bank dla grubej ryby, która nie lubi prowizji i kocha wyłącznie
    procenty?

  • 2. Data: 2002-03-06 19:44:03
    Temat: Re: Najlepszy Private Banking
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oczywiście ważne jest bezpieczeństwo.
    > Czyli jaki bank dla grubej ryby, która nie lubi prowizji i kocha wyłącznie

    Kiedys w BRE mieli b.dobry % ! Ale teraz nie wiem jak jest, warunek depozyt
    100.000 zl. Wtedy kiepsko bylo z kartami... Ale produkty inwestycyjne byly i
    sa dobre !
    pzd

  • 3. Data: 2002-03-06 20:27:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Jaki bank oferuje najlepszy Private Banking? Zero opłat i dużo atrakcji?
    A zapomnialem. W CitiGold jest duzo atrakcji. Zero oplat. Tylko srednie
    saldo (rachunek, lokaty, itd.) chyba o ile dobrze pamietam 200.000 zl. Nawet
    kartki na swieta, urodziny itd. przysylaja :)))

    > Czyli jaki bank dla grubej ryby, która nie lubi prowizji i kocha wyłącznie
    > procenty?
    Procenty tez maja naprawde dobre :)) Produkty inwestycyjne... A obsluga tez
    super, w CitiGold. Kompetentny opiekun i inne takie... Wszystko za friko,
    nawet gotowka na telefon.
    Zalezy co potrzebujesz...
    pzd

  • 4. Data: 2002-03-07 08:34:56
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > A zapomnialem. W CitiGold jest duzo atrakcji. Zero oplat.

    Pakiet VIP w Fortisie ??

    pozdrawiam
    maksymilian